Utanma

19.8K 370 41
                                    

Asel

Dersler bitmişti sonunda yorgunlukla kendimi eve attım. Hemen duşa girdim ve üzerime kırmızı geceliğimi giyip yatağa uzandım. Blogger girip Gece'ye yazdım.

"Gece" yazıp yolladım. Hemen cevap geldi.

"Efendim utangaç melek"

"nasılsın?"

"Geçelim buraları Asel dökül bakalım"

"Gece Emir gelip bana barışalım dedi sonra tutturdu arkadaş olalım diye"

"Efendim ne var bunda ne güzel işte. Yoksa üzüldün mü seninle artık uğraşmayacak diye"

"Saçmalama Gece. Bilmiyorum onda bi gariplik var ve çözemiyorum"

"Kendini bu kadar kurma Asel bırak ne istiyorsa olsun kasma anı yaşa"

"Peki teşekkürler"

Diyip bilgisayarı kapatıp uzandım. Normalde tek sevgilim olan uykunun kollarına kendimi bırakırdım ama bu gece olmuyordu. Odamın balkonuna çıkıp nefes almak iyi gelebilirdi.

Elimdeki telefon titreyince ekrandaki isme baktım Emir.

"kırmızı yakışmış normal hayatındada kullan bence"

yazıyordu. İyide nerden gördü ki. Aşağı doğru bakarken telefon yeniden titredi.

"Boynun kırılacak şimdi :D" yazıyordu.

"Neredesin sen?"

"Ne o özledin mi arkadaşım?"

"Çook"

"O zaman sabah alırım seni"

"Gerek yok"

"Hazırlan arkadaşım akşam yemeğe gidiyoruz"

"peki" dedim yoksa iki saat sinirlendirdi.

"Ha bu arada içeri gir artık sağındaki çocuk iki saattir seni izliyor"

Sağıma baktığımda cidden biri vardı. Pislik.

Hemen içeri girdim. Telefon yine titremişti

"Aferin ufaklık söz dinliyorsun"

Bu çocuk cidden garipti. Neden gelmişti acaba. Yarın sorardım tabi cevap verirse.

Sabah gözlerimi yorgunlukla açtım. Bugün okula gitmek istemiyordum anlamdıramafığım bir yorgunluk ve halsizlik vardı. Ve sanki ateşim vardı.

Buse kalk hadi diye bağırırken gimicemi söyledim.

O evden çıkarken bende Duş girdim. Üzerime siyah şort ve askılı bi atlet giydim. İç çamaşırı bile giyecek halim yoktu öylece uzandım.

Gözlerimi açtığımda saat 1 Di. Sesim çıkmıyordu. Nefesimi güçlükle verdim. Odamın kapısı açıldı o an ben Buseyi beklerken içeri o girdi.

Zorla çıkan sesimle

"senin burda ne işin var?"

"Seni özledim ufaklık"

"kesin" tükenen sesim konuşmamı etkiliyordu.

"Hasta mı oldun sen?" kaşları çatıktı. Yanıma gelip elini alnıma koydu.

"Ateşin var ufaklık"

"Üşüyorum ben" 

diye mırıldandım.Ama üzerimdeki yorgan çoktan açılmıştı.

Emir

Sabah Buse denen kızdan ufaklıpın hasta olduğunu duydum bende yanına gittim.

Kapıyı açıp içeri girdiğimde şaşırmiştı. Cidden hasta görünüyordu. Ateşine baktığımda yanıyordu.

"Üşüyorum ben" diye mırıldandı. Yorganı çektim hemen üzerinden.

"yapma Emir"  gözleri yarı açıp.

"Hadi ufaklık duşa"

"İstemiyorum"

"Kucağımda götürmemi istemiyorsan yürü"

Gözlerimi tam açıp bana baktı.

"Üşüyorum diyorum"

"Hadi söyletme beni ufaklık"

"tamam"

diyip ayağa kalktı. Siyah mini şortu üzerinde bol atlet vardı. Üzerinde iç çamaşırı yoktu açıkça belliydi. Saçları topuzdu ve omzu daha ortadaydı. İtiraf etmeliydi ki ilk defa kıza benziyordu. Ayağa kalkınca hafifçe sendeledi. Belinden tutup banyoya kadar yardım ettim.

"Teşekkür ederim"

"Sonra edersin ufaklık"

Diyip odasına gittim. Odasını incelemeye başladım. Siyahtı herşey yatağının baş ucunda Fenerbahçe bayrağı vardı. Demiştim normal bi kız değil diye. Kocaman bi kitaplık vardı anlaşılan bizim ufaklık kitap kurduydu. Ben kitapları incelerken odanın kapısı açıldı.

Kalçasını zor kapayan bi havluya sarılmış şaşkın gözlerle bana bakıyordu.

"Ne arıyorsun burda"

"hiç öyle odanı geziyorum"

"Çıkar mısın giyinecem"

"utanma ufaklık ben burdaykende giyinebilirsin."

Yüzü kızarmıştı. Onu sinirlendirmek hoşuma gidiyordu.

"çıkar mısın Emir"

"Emin ol görmediğim şeyler değil"

İyice kızarmıştı. Yanına yaklaştım.

"üstelik sana bakacak kadar düşmedim ufaklık bana gerçek kadınlar lazım"

Son söylediklerime iyice kızaran yüzü, sesi cıkmıyordu.

Ona baktığımda aslında fiziği iyiydi. Sadece saklıyordu. Siyah saçları, uzun siyah kirpikleri vardı. Burnu sivridir inatçı ruhunu temsil ediyordu. Dudakları dolgun ne kırmızı ne pembe arada bir renk.

Yanına daha yaklaşıp çıplak omzuna üfledim. Gözleri kapandı.

"Ne oldu yine mi sigara kokusu ufaklık" dedim gülerek.

Gözlerini açıp bana baktı inatçıdı bakışları yine ama bu sefer başka bir duyguda vardı orda. Utangaçlık ve sanki etkilenmişti.

Yeni bölüm💓

Lütfen görüşünüzü belirtin merak ediyorum

💕💕

ZORLA GÜZELLİKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin