Era o zi obișnuită de școală în timpul pauzei și mă relaxam împreună cu prietenii mei retardați .
Cine sunt eu ? Protagonistul evident ! Mă numesc Mihai Florin (Numele de familie nu e important) am 16 ani înălțime 1.71, păr brunet,ochii căprui și sunt clasa a 10-a , la turism și alimentație publică (Plictisitor) .
Majoritatea timpului mă prostesc alături de camarazii mei de la 9-C , Cristi (16 ani înălțime 1.65, păr negru și ochii căprui, un adevărat prieten dar are impresia că totul se rezolvă prin vorbă și înțelegere , sincer așa ar fi dacă lumea ar fi atins nivelul nostru de inteligență dar nu sunt șanse) , Alberto (15 ani, înălțime 1,75, păr blond , ochii albaștri , puțin aerian... Puțin mai mult , un simplu fumător lipsit de interes pentru școală) și Chris sau Rin (are 16 ani, înălțime 1.70, păr negru, ochii căprui , este de la 10-A dar ne înțelegem foarte bine ... Până îl apucă obsesia de
"One Piece"Anime)
Și privind frumoasele domnișoare ce treceau pe lângă noi mi-am amintit de o carte amuzantă de pe Wattpad numită "Cum să supraviețuiești apocalipsei" ma amuzat sfatul "Ideea nu e să fugi foarte repede ci doar să fugi mai repede decât prietenul tău" astfel am inceput să discutăm ..
- Ar fi super să înceapă apocalipsa ..
Cristi: Da dar sunt lucrurile la care nu te-ai gândit , pierderile și familia ?
Rin: Știi bine că în grupul nostru toți avem probleme în familie ..
- Da , de aceea nu ne-ar fi greu să ne detașăm de ei , oricum tu nu te gândești la familie Cristi , tu te gândești la Deea (fata de care îi place de 3 ani ... 3 ani de friendzone)
Cristi: Ba nu ! Pfff ... Mă cunoști prea bine .
Alberto/Albi: Am urmat un curs despre cum să mă folosesc de orice am în jur în beneficiul meu!
Cristi: Cum ar fi ?
Albi: Vezi extinctorul acela ? Dacă aș fi pe scări (școala are parter și etajul 1) și mai mulți zombie ar urca aș putea folosi presiunea extinctorul-ui pentru ai dărâma și a-mi câștiga puțin timp ..
- Eu mă gândeam că te folosești de el ca bâtă plus că la cât de înguste sunt scările poți să împingi un zombie peste ceilalți și e de ajuns .
Cristi: Sau am putea confecționa o suliță din suporturile de cretă de la fiecare clasă !
- Sau mergem în cămăruța femeii de serviciu , luăm cuțitele de acolo și aia e ?
Cristi: Sau așa :)
Rin: Bă cât e ceasul ??
- E și ... 5 minute , ce oră ai ?
Rin: Shit , am fizică cu Petre, baftă bă !
-Fugi !Voi băieți ce oră aveți?
Albi: Religie .
Cristi: Mihai, stai cu noi ? Nu intrăm la orele de religie .
- Nu , am engleză și nu vreau să ratez ceva .
Cristi: Salut !
Albi: Baftă !
- Ciao ! ^^
Am mers în clasă și fiind ultima oră am mers acasă la sfârșitul orei și m-am culcat, la o săptămână după, într-o zi de miercuri am mers normal la școală, chiar energic iar după prima oră am constatat lipsa băieților , Cristi sigur încă doarme , Albi probabil a pierdut microbuzul și Rin este plecat la Mangalia pentru o săptămână, eram trist și mă simțeam singur fără ei dar măcar îl aveam pe Gabi, colegul de bancă ..
Gabi: Te-ai uitat pe PRO TV ?
- Poate vorbești mai încet , nu vreau să mă de-a afară de la oră , când să mă uit ?
Gabi: Azi dimineață , anunțau ceva de un virus ..
- Interesant , mai multe detaliile ?
Gabi: Păi se făceau lucrări la Cernobîl , în sectorul 4 unde a avut loc acea explozie nucleară acum 31 de ani ..
- Zona este în carantină deci de ce s-ar face lucrări acolo ?
Gabi: Pentru a restrânge zona nucleară , lucrau la o acoperire a acelui sector și aveau ca plan să îl pună în funcțiune în viitor însă un muncitor a găsit un mini-reactor nuclear și la avariat mai mult decât era deja ..
- Și ? Ce a urmat ?
Gabi: Păi a fost expus la un nivel prea mare de radiații pentru un om și a evoluat.
- A evoluat ? În ce ???
Gabi: Într-un z...
???: Aaiiii !!!!
Nu a apucat să își termine propoziția că un țipăt a răsunat în clasă , o colegă era speriată de ce vedea pe geam
???: Ce țipi așa wee ?!
???: Z...Z...ZOMBIE !!!
Afară paznicul era devorat de viu de o femeie , avea ochii ieșiți din orbite și stomacul pe jumate lipsă..
- Zombie ?! Ce dracu ..
Gabi: Ei bine ..În asta a evoluat , în zombie și se extinde ..
- Bănuiesc că nu avem scăpare , ultima scăpare ar fi să se aplice teoriile cu zombie pe aceștia reali ..
CITEȘTI
Ținutul Morților
Teen FictionDintr-o lume liniștită, în plin progres totul se duce de râpă când un virus scăpat de sub control transformă oamenii în canibali fomiști ! Mihai va încerca să supraviețuiesc în această apocalipsă și să treacă prin multe încercări la limită ! ~Lectur...