La radio era anunțat că America nu acceptă emigranți de nici un fel și chiar au început să îi omoare pe bătrânii de acolo, Germania a reușit să elimine majoritatea din propria populație având armata echipată cu o nouă tehnologie (Germania e cunoscută încă din primul Război Mondial pentru ingineria avansată și discreția astfel că nimeni nu sa așteptat ca ei să contraatace) însă au readoptat sistemul nazist a lui Hitler și ucid orice le iese în cale, zombie sau om astfel având deaface cu 2 amenințări..
Am oprit radioul și m-am culcat gândind-u-mă la cei dragi, la trecut și la ce voi face în continuare ..
Dimineață mă echipez și pornesc la drum, merg spre Tuzla să văd dacă bunicul mai e în viață, drumul a durat jumate de oră sau așa indica telefonul cu bateria rămasă (aveam obișnuința să îl verific din minut în minut) și ajuns acolo am găsit curtea înconjurată de țepi și sârmă ghimpată, am intrat și bunicul era în curte, își curăța furca ..
- Trăiești bătrâne ?!
Bunicul: Nepoate, tu ești ?!
- Cine altul ? Mă bucur să te văd !
Și strângem mâna amical..
Bunicul: Ce ai făcut până acum ?
I-am povestit tot ce am făcut de când a început toată nebunia asta și el a fost interesat să îmi vadă pistolul
Bunicul: Este un material special din care este conceput însă e prea ușor și dacă îl folosești îți poate rupe mâna din cauza reculului, atașează-i supresorul pentru al îngreuna și când tragi pune mai multă forță în mâna stângă.
- Înțeles, tu ce ai de gând ? Poți supraviețui singur ?
Bunicul: Hai să îți arăt ceva..
L-am urmat până la vechea debara, a deschuiato și a împins un șifonier vechi, sub el era o trapă cu o scară ..
- Dar ce nai..
Bunicul: Mai ai multe de învățat nepoate, hai !
Am coborât amândoi scara până la o ușă cu detector de amprentă, și-a pus degetul pe ecranul ușii și aceasta sa deschis...
Interiorul era plin de arme, mâncare și alte dispozitive plus camere de supraveghere de prin întreaga Tuzla ...
- Nu mă așteptam să găsesc așa ceva tocmai în Tuzla ..
Bunicul: Dar ce credeai, bătrânul tău e înstărit !
- Și puțin nebun ..
Bunicul: Eh.. așa suntem toți bărbații din familia noastră, așa e și tatăl tău, așa a fost și tatăl meu ...
- Mda ..
Bunicul: Ce urmează să faci ? Unde te îndrepți ?
- Nu știu, întâi îmi voi căuta prietenii apoi supraviețuim .. bănuiesc..
Bunicul: Să mă vizitezi din când în când, oh ! Ia asta !
Și îmi înmânează un M4A1 cu țintă tip "ACOG"
- Wow ! E ceva !
Bunicul: Hehe Succes !
Am plecat din Tuzla și mă îndreptam spre Nord, ceasul era abia 2 jumate și soarele radia pe cer ..
În drept cu o benzinărie era o mașină și oameni în viață, m-am apropiat ușor de ei fără să mă observe ..
???: Cum ai putut să îl pierzi idiotule ?!
???: A fost rapid, m-a lovit în cap și când m-am trezit nu mai era acolo !
În următoarea secundă "idiotul" a primit un glonț în cap și restul persoanelor, 3 la număr, au urcat în mașină și au plecat ..
M-am apropiat de cadavrul proaspăt și l-am analizat, nimic interesant apoi am intrat în benzinărie, m-am așezat pe un scaun și am desfăcut o doză de suc..
După câteva minute se aude un sunet din baie, scot pistolul și mă apropii încet de baie ..
Deschid ușa și un zombie sa repezit la mine dar i-am înfipt țeava pistolului în gură și am tras, RiP a fost ..
Am verificat fiecare baie și în ultima se afla un băiat cam de vârsta mea ..
- Salut amice ! Deranjez ?
???: Au plecat ?
- Dap, pe tine te căutau ?
???: Da, eu sunt Alex !
- Mihai, pare bine .. poți să ieși, nu intenționez să îți fac rău ..
Alex: Bine, ești militar sau ceva de genul ?
- Nahh, doar o persoană bine echipată !
Alex: Oh ! Super !
- Da dar ce treabă aveau oamenii aceia cu tine ?
Alex: La început am fost într-un grup cu ei și mai era și sora mea mai mare dar ei au profitat de ea chiar după ce a fost mușcată de mână și pe mine mă țin prizonier de atunci ..
- Îmi pare rău, câți ani ai ?
Alex: Am 15 ani !
- Hmm, ei bine hai să bem ceva apoi să mergem ..
Cât am stat cu el mi-a povestit că e din Costinești și că a trebuit să își omoare iubita deoarece se transformase, se vedea în ochii lui suferința .
- Spune ... Ție frică de moarte ?
Alex: Nu, nu îmi mai e frică de nimic .
- Hehee deci ești un prost .. e bine, hai să mergem !
Alex: Umm bine ...
Am pornit spre Nord, ceasul era 4 și ceva ..
În Sud (Sud se află între Nord și Tuzla) am găsit o dubiță și Alex se pare că se pricepe la mașini ..
Alex: Acoperă-mă până pornesc motorul ..
- Bine dar grăbește-te, faci mult zgomot și se adună !
Alex: Păi elimină-i !
- De parcă ar fi așa ușor fmm
Se adunau tot mai mulți și eu am inceput să obosesc după ce am omorât 12, mare parte vechi vecini ...
Aveam cuțitul în mâna stângă și pistolul în mâna dreaptă, cuțitul mi-a rămas înfipt în craniul unui zombie și altul ma prins de mâna dreaptă și era să mă muște dar i sa înfipt o rangă în cap eu continuând să elimin din ei
Alex: Știi ? Ranga aia nu a zburat din întâmplare în capul lui
- Mersi. Spun sacrastic apoi am urcat în mașină cu Alex la volan și am plecat de pe loc după ce a călcat 3 zombie ..
Alex: Scuze, cum te simți ?
- Sunt ok, sper să găsesc medicamente unde ne îndreptăm ...
Alex: Dar unde mergem mai exact ?
- Hai la spitalul din Nord, în zona aceea sper să îmi găsesc câțiva prieteni.
Alex: Ok, ar trebui să te odihnești , te anunț când ajungem !
M-am pus în spatele dubiței și am adormit .
CITEȘTI
Ținutul Morților
Novela JuvenilDintr-o lume liniștită, în plin progres totul se duce de râpă când un virus scăpat de sub control transformă oamenii în canibali fomiști ! Mihai va încerca să supraviețuiesc în această apocalipsă și să treacă prin multe încercări la limită ! ~Lectur...