ilk görüş

2.5K 42 67
                                    

Odamda oturuyordum ve kápi caldi -gel ve babam geldi babam direk konuya girdi
+Emre olum seninde bildigin gibi isler iyi gitmiyor bu yüzden sana bir asistan lazim ve ben sana asistan buldüm ve itiraz istemiyorum sana kolay gelsin

Babam Benim kararimi sormadan do Benim yerime kararini aldi aslinda babam hakli benim icinde asistan iyi olacak.

Acaba guzel bir kiz gelir diyordum ve karsimda tam bi fistik var kizi tam suracikta beceresim geldi lanet olsun aletim diklendi nejde biraz sonra indi kizin gormedine sevinmistim kizyanimageldi
-merhaba ben asistaniniz hilal
-merhaba hilalcim seni tanidima memnun old um.
-bende sizi taanidima memnun oldum Emre bey.
-evet hilal hemen ise koyulalım bu kadar sohbet yeter kucuk hanim
-ok Emre bey
-evet hilal hadi isinin basina dedim ve hilal odadan cikti yoksa dayanamayip hilali oracikta becerecektim ama bunu aklimin kosesine yaziyorum bu kizi becericem ama ne dense icim bi tuaf oldu.

#####

Hilal

Ilk isime basliyordum ve asiri heycanliyim hemen kendimi toparlayip patronum Emre beyin yanina gittim Emre bey béni asagidan yukari bi guzelce suzdu tabi bende onu dedikleri kadar varmis yani Adam bayaa yakisikli.emre ti suzerken gozume aleti takildi aleti diklenmisti inanamıyorum béni goruncemi oldu acaba gozumu aletinden cekip kendimi tanittim oda bana kisa bir tanışmadan sonra Emre bey hemen ise baslamami soyledi bende kafami onaylar seklinde salladim.

Íşim bitti ve taksi bekliyordum lanet olsun hic taksi gecmiyor. Ve arkamdan ayak sesleri duydum biraz korkmustum ve arkama baktim ve icim rahatladi gelen emreydi yanima gelip napiyosun bu soguk hava da dedi bende taksi bekliyorum dedim ve arkasini donup pesimden gel dedi ve ilk basta sasirsamda bu soguk yerden kurtulmak icin pesinden gittim. Beraber arabaya bindik nere gitcemi sormadan arabayi surdu yol boyunca hic konusmadik ve buyuk bir malikhaneye geldik. Arabadan indim ve emreyi takip et tom. Emre kapiyi acti ve evime hosgeldin ufaklïk dedi bende hosbuldum dedim .

-eee emre bey size rahatsizlik vermek istemem.
-sorun degil ufaklik.
-ee sey bana ufaklik demezsenis sevinirim.
-peki o zaman bende güzellik ferim.
-peki bu daha iyi yine sizin karariniz tabi.
-něj se bosver onu acmisin.
-hayir saolun.
-peki neyapmak istersin güzellik.
-immm uyumak sanirim.
-tamam gel pesimden.
-al bu pjamalari giy.
-peki banyo nerde.
-Burda da giyinebilirsin güzellik.
-ee ama ben uranium.
-peki surda git giyn gel.
-tamam.

Banyoya gittim gercekten cok guzel bir banyosu var vakit gecmeden ustumu degistirdim ve banyodan cíktim emre bana bakip guldu bende guldum cunku ustumdekilerl e tam bi payloncayo benzemistim. Ben nerde yatcami sordum oda bana otudugu yatagi gosterti ben bise demeddn yata yattim cunku asiri yorulmustum belime bi el sarilmasiyla irkildim ama nedense bi tepki vermedim. Ve emrenin aletini popomda hissettim ve emre bana daha siki sarildi ve iyi geceler dedi bende ona kisik bir sesle iyi geceler dedim.

patron  sevgilimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin