şirket partisi

1.8K 28 5
                                    

Bu sabah erken kalktim dusumu alip hemen giynip kahvalti yaptim. Çok heycanliyim ilk defa Șirket partisine gidicem ve emre de orada olacak ama nedense onu düşununce icimde kelebekler ucusuyolar ve ben ona aşik olmaktan korkuyor um cünku emre benimle sadece gonul eylendirir ve bunu yapiyoda

♠♠♠

Saat 6:30 geciyo ve ben ne giyceme karar vermedim ve dolabi actim birkac tane elbise denedim ve aralarindan mini siyah beyaz cizgili elbiseyi sectim ve altina ayakkabi olarakta siyah kisa butilerimi giydim sacimi ise tepeden kucuk bir topuz yapip geri kalanini ise omuzlarimdan asagia saldim evet simdi hazirim .

Taksiye binip otele geldim çok heycanliyim emrede orda olacak ve ben sirf onun icin geldim cünku devamli onu görmek istiyorum ve iceri girdim gozlerim emreyi aradi ama hic biyerde yoktu galiba gelmedi ama gelmediyse benim ne isim var burda cünku ben onun asistaniyim ve onun burda olmasi gerekir tabiya kesin odasinda hemen odasina gittim kapiyi calmadan iceri girdim ve emre koltugunda oturuyodu ve kucagindada bi kadin beni gordu ama beni gormezden gelip kucagindaki sürtükle sevismeye devam etti tam kapidan cikacaktim emrenin ordakal demesiyle durdum kiz yanimdaan hizli bi sekilde odadan disari cikti.

Emrenin yanima gel demesiyle kalp atislarim hizlandi emreyi kizdirmamak icin gittim.

Beni kucagina alip koltuga otutturdu ve arkama gecip boynumdan optu elleriyle goguslerimi sikti daha fazla dayanamadim inledim bu emrenin hosuna gitti belli cünku memelerim daha çok sikmaya basladi ve boynumu siddetle emmeye basladi bu beni sexse tevsik ediyordu ve emreye yeter dedim emre béni koltuktan kaldirip beni kendine cekip opmeye basladi bende karsilik verdim ama emreyi tatmin etmiyordu emre yine ellerini kicimda gezdirmeye basladi ve emreye tokat attim kendine gelmesi icin.

-ah napiyosun kizim acidi sen beni tokat manyami yapcan az yavas vurur insan suan kiz oldugundan supeliyim.
-kusura bakmayin emre bey vurmasaydim kendinize gelemeyiyecik tiniz.
-tamam güzellik kizma.
-ee sey ben sizinle konusmam gereken bi konu var.
-tamam soyle güzellik.
- eee emre bey benimle neden oynuyorsunuz .
-ne anlamadim seninle oynadimimi saniyorsun.
-sey ben çok özur dilerim .
-neyse bu konusmayi unutalim hilal hanim.
-peki emre bey ben tekrar özur dilerim.
-tamam cik disari.

Odadan disari cíktim ve taksiye binip eve geldim çok yoruldum ruhsal olarak hemen duș alip pjamalarimi giyip yata yattim ve emreyi dusunmemeye calisarak uyudum.

patron  sevgilimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin