Sabah kalktigimda emre ustumdeydi ne yapicam bilemedim ve emreyi uyandirmaya karar verdim. Emre bey ustumden kalkarmisiniz. Emre bir sey demeden daha sıkı sarilmaya başladi. Emre bey nefes alamiyorum lutfen ustumden kalkin. Oh hele sukur rahat bir nefes aldim emre yantarafima uzandi sanirim uyku sersemiydi .
Yataktan kalkip ustumu giycekti taki bi el béni cekerek yata araka ustu dustum tam bir sey diycektim emre bana eliyle sus isareti yapti bende sustum ve gozlerim onun dudaklarina hep kayiyo oda benim dudaklaromi inceliyord u yatagi icin saclari cok daginkti ama boylede cok tatliydi. Emre bana daha cok yaklasti ve dudaklarini dudaklarima bastirdi alt dudami emiyor ben ise karsilik vermedim sasirmisti bi insan calisaniyla bu kadar yakin olmamaliydi. Emre karsilik vermem icin alt dudami isirdi bende ister istemez karsilik verdim. Dudaklarini tadini asla unutamizdim cunku dudaklari asiri tatli 1dakika kadar opustuk sonra emre ustumden kalkti ve Banyoya gitti bende oturur pozisyona gelip onu suzdum ve kasli oldunu simdi farkettim cunku takim elbiseden hic bir sey belli olmuyor.
######
Emre banyodan cikti ve kahvalti hazirlamaya gitti bende ustumu degişip yanina gittim mutfakta salata doruyodu ve ona bakarken aslinda evlilikin kotu olmadini anladim emre gibi esim olsa fena olmazdi her sabah uyandigimda dudagimdan operk béni kaldirsin sonra Beraber kahvalti hazirlayalim derken emre ellerini birbirine vurarak nere daldin güzellik dedi bende kafami salladim yok birsey anlaminda .
❤❤❤
Ofise geldimizde emre ona bir kahve yapip getirmemi soyledi bende onaylayarak kahve almaya gittim.
-Buyrun emre bey kahveniz
-tamam cik disari isinin basina git.
-peki emre bey.Odadan cikip hemen lavaboya gittim aglalamamak icin kendimi zor tutuyorum neden boyle davrandi anlamadim galiba benimle bigecelik istedi bende karsilik vermeyince boyle oldu zaten sacmaydi patronla💜asistan iliskisi bunu bildigim halde icimde kelebekler kipir kipir hayatimda ilk defa boyle hissettim.
❤❤❤
Șirket icin mankenler geldi hepsi birbirinden dehset fizige sahip eminim emre kizlari gorunce azinin sulari akıcak tabi kizlarda emrenin altina girmek icin cabalayacak. Ama emre sadece gonul eylendircek.
Mankenler secilmek icin sira halinde dizildiler emre hepsini teker teker suzdu. Mankenleri secti ve hepsini odadan disari atti kizlar suratlari dusuk halde disari ciktilar aslinda sevindim neden bilmiyorrum ama sanirim emreyi kıskandim. Emre uzerime dogru yurumeye basladi ve sirtim duvari buldu emre kulama egilip seni birgun halledicem güzellik dedi veuzerimden cekildi bende o anin sokuyla surqtina tokat attim ve odadan cikicaktim ama kolumdan tuttu ve beni kendine cekti dudaklari má yapisti ve elleri kicimda geziyordu napicami bilemedim ve onu itmeye basladim ama nafile yerinde n hic kipirdamadi ve kulama egilip zor kizlardan hoslanirim degip gitti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
patron sevgilim
RomanceEmre (patron) Hilal (asistan) Haluk (emrenin babasi ) Gizem (hilalin en yakin arkadasi ) Hilalin ailesi öldu.