hafta sonu

1.6K 27 6
                                    

Uyandigimda Saat 12:30 di yataktan kalkip duș aldim. Ustumu giyip kahvalti yaptim ve  Bugun hafta sonu oldugu icin gizemi aradim acmadi bende mesaj atip yanima gelmesini soyledim telefonuma mesaj sesi geldi  gizemden tamam gelıyom yazmis evlerimiz yakin oldugu icin yarim saat sonra gizem geldi. Elinde posetler vardi ve en çok sevdigim kremali dondurma almis iykide almis zaten bu aralar çok aksiyonlu geciyor  gunlerim.

####

Ben dondurmalari getirdim ve hem yiyoz hem de konusuyoz.
-eee hilal nasil sevdinmi seda hanimi cekimden sonra kafeye gitmissiniz.
-evet çekimden sonra kafeye gittik.
-ee noldu kizim anlatsana ne konustunuz.
-tamam soyliycem ama kimseye demiycen.
-tamam.
-söz ver.
-söz kizim kimseye demiycem.
-kanka  seda hanimin hastali varmis.
-ne hastali kizim ben oyle bise bilmiyiyorum.
-ama bana sexsle ilgili hastaligi oldunu soyledi .
-oyle bi hastalikmi var.
-nebilim varmis demekki.
-eee nededi.
-benimle bi geceline yatmani istiyorum dedi ben de özur diliyerek yanindan ayrilip eve geldim  yani bi şoka uradim.
-ohaa kizim kadina Bak be orosbu cikti hatta lezbiyen .
-aynen ama uzuldum kadina zavalli kadin kendine hic bakmiyo.
-demekki seni o yüzden beyendı.
-galiba neyse bu konuyu unutalim canim sıkıldi hadi disari cikalim.
-tamam canim hadi gidelim.
-ustumu degişip geliyom az bekle
-ok.

♣♣♣

Hemen yatak odama gidp ustumu degişip gizemin yanina gittim (hilal medyadaki gibi giyindi ).
Beraber avmye gittik bir kac sey aldiktan sonra kabinde ustumuzu deyisip bara gittik



Bara geldimizde az kisi vardi ama herkes çok eyleniyor bizde gizemle biraz dans ettikten sonra icki ictik daha fazla sahros olmamak icin bardan ayrilip benim eve gittik gizem sahros oldugu icin bende kaldi annesi merak etmesin diye arayip haber ve...

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bara geldimizde az kisi vardi ama herkes çok eyleniyor bizde gizemle biraz dans ettikten sonra icki ictik daha fazla sahros olmamak icin bardan ayrilip benim eve gittik gizem sahros oldugu icin bende kaldi annesi merak etmesin diye arayip haber verdim ve gizemin ustunu deyistirip misafir yatak odasina getirip yatirdim sahros olunca ayni kucuk cocuklara benziyo bende ustumu deyisip yatama gidip yattim.

patron  sevgilimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin