luna park

1K 31 10
                                    

Sabah erkenden kalkip kahvaltiyi hazirladim sonra yukari cikip gizemi uyandirdim gizem kalk hadi kahvaltiyi hazirladim gel bekliyorum seni deyip așa indim gizem pesimden geldi ve kahvaltimizi yaptik.

1 saat sonra

Canimiz sikıldi sonra Bilgisayardan hint filmi izlemeye karar verdik ve gizem dhoom3 diye bi film secti bende ilk defa izliycem ve hint filimlerini , oyuncularini çok sevıiyom ve özelliklede varun dhawan ve filmi izlemeye başladik ilk baslarda sıkıci olsada ortalara dogru sardi gizem kendine patlak misir patlatmisti devamli yiyo cap Cup diye sesler cikariyo bu haline gulmemek icin kendimi zor tutuyorum ve Gizem filimin duygusal yerlerinde alamaya basladi eskidende oyleydi ne zaman duygusal filim izlesek gizem aglardi ve bu huyu deyismemis şimdide aliyor kiyamam 2 saat sonra film bitti. Gizem cocuk gibi lună parka gidelim biraz egleniriz dedi ben hayir deyince o küçük kedi bakislarini atinca hayir demek imkansiz tabi tamam gidelim dedim ve ustumu degişip geliyom az bekle dedim ve hizli bi sekilde ustumu degişip ( multimedya ) gizemin yanina indim taksiye binip luna parka geldik gizem hemen pamuk seker satan amcadan 2 tane pamuk seker aldi ve önümuzdeki banka oturduk ve etrafta koşuşturan çocuklari bi süre seyrettikt tabi o sirada pamuk sekerlerimizde bitti bu sefer gizem kolumdan tutup çekiştire çekiştire carpisan arabalarin yanina getirdi beni.
- hadi hilal biraz eylenelim oturmaya gelmedik.
- peki tamam ama baska biseye binmiycez daha tamam mi?
- tamam ya hadi binelim.

Carpisan arabalara bindik gizemle bi süre carpistik ama bu sefer gizem çok kotu carpiyor diycektim ama megersem gizem degil emreymiş ve kucagindada küçük 7-8 yaslarinda çok tatli bi erkek cocuk var kimdi acaba yoksa evlimiydi yok artik daa neler bian bu düşununcelerı mden ayrilip.
- az yavas olsana.
- Adi uzerinde carpisan araba aliycaksan oynamican güzelim.
- hhahaha çok komik biz bilmiyoduk sanki.
- komik oldunu kim söyledi güzelim 😉.
- ayy cekemiycem seni deyip arabadan inip banka oturdum eve gitcektim ama sonra aklima gizem geldi ve eve gidiyorum diye mesaj attim oda bekle geliyorum yazdi ve 2 dakika sonra yanima geldi.
- bu ne acele kizim arkandan kovalayanmi var.
- yok ya canim sıkıldı biliyorsun boyle yerleri sevmem.
- tamam canini sikma sen zaten ben cocuk gibiyim bilirsin severim boyle seyleri ama olsun ya sorun yok neyse hadi gidelim.

♣ ♣ ♣

Taksiye binip eve geldik ustumu deyistirmeden gizemle birseyler atistirdiktan sonra yine film izledik ama bu sefer Türk filmiydi biraz izledikzen sonra gizem filmi durdurup.
- vakit gec oldu hilal ben gidiyorum.
- tamam canim sen bilirsin yarin gorusuruz.
- gorusuruz.

Gizem gitti yine yanliz kaldim saat dokuz bucuk falan ama hic uykum yok bende yarim kalmis filmi izlemeye karar verdim ve telefonuma bir mesaj geldi ama isim yoktu yarin gorusuruz seni ozledim diye yazmis kimdi acaba aman kim olcak sapin biridir deyip odama ciktim pjamalarimi giyip kendimi yata attim ve uyumaya calistim ama olmadi telefonuma yine mesaj geldi bu sefer sesli mesajdi iyi geceler ela gozlum diye sesi tanidik geldi ama kim oldunu cikartamadim ve bitanidaha mesaj geldi ayni kisiden ha bu arada yeni isin hayirli olsun yarin sirkette gorusmek dileyiyle 😉. Of kimdi bu geri zekali gece gece rahatsiz oldum kim oldunu bilseydim eger ilk isim karsiklarina vurmak olurdu sonra polise teslim ederdim insanlari gece gece rahatsiz etmek neymis gorurdu ozaman. Artik uykum gelmisti aklimdaki dusuncelerime yol verip uykuma yenik düstüm.

Merhaba arkadaslar uzun zamandir bölüm yazamadim biliyorum bu yüzden sizden özur dilerim 😔 😔 Ve lütfen oylamayi unutmayalim size güvenıyorum 😊 😊 😊 😊 😊 😊 😊 😊 😊 😊 😊 😊

patron  sevgilimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin