"Hayat çok acımasız. Kendi kaderimizi belirliyemiyoruz maalesef. Küçükken hiç birşey anlamazdım büyüyünce anlıyorum herşeyi.Başına geldikçe olgunlaşıyor insan mutsuzda olsa tutunmaya çalışıyor hayata, babam anneme tecavüz etmiş evlenmek zorunda kalmışlar .Babam terk etmiş bizi ben 3yaşındayken .Annemi kaybedeli'de 1 sene oldu daha dün gibi aklımda hala o trafik kazası gözümün önünden gitmiyor kafayı yiycem sanki.O benim hayata tutunmak için son sebebimdi,taki o trafik kazası olana kadar onla birlikte bende öldüm. Yaşama sebebim gitti boşuna yaşıyorum ben. Küçük yaşta hem yetim , hemde öksüz kaldım şimdi daha çok koyuyor yoklukları o kadar kötü ki ,bu yalan Dünya'da tek başıma kaldım karanlıktayım sanki sonu olmayan bir karanlıkta..."
Günlüğümü birinin okuduğunu gördüm ne akılla sıranın üstüne bırakıyorsam zaten sinirle bağırdım.
" Napıyorsun sen birak hemen günlüğümü!"
Kekeleyerek ,"ye-rde bu-lmu-ştum sadece kimin olduğuna bakıyordum" dedi. Bilmediğim daha doğrusu hiç görmediğim kız.
"Bu defter benim öğrendin mi! Defol git şimdi!" Çok sinirliydim gözlerimden ateş çıkıyordu sanki çok hassas olduğum konuydu kimsenin görmesini istemiyorum daha da kötü oluyorum hatırladıkça , inşallah okumamış tır.Yeniden o günler aklıma geldi o sinirle çıkıp gittim okuldan, bizim mekana uğradım 1 saat kadar orda kaldım birazda olsa kendime gelmiştim telefonum cebimde titreyince bakmadan açtım çünkü Mert ve burağın aradığından emindim.
"Nerdesin olum merak ettik seni okuldan bi anda çıkıp gitmişsin bizim mekanda mısın gelelim"
"Kendi kendime biraz güldükten sonra o merte söyle kulağımın içine etti arkadan bağırıp durmasın, bizim mekandayım bekliyorum hadi gelin" diyip kapattım telefonu .Burakla Mert kim diye sorucak olursanız onlar benim kardeşten öte dostum, ailem, arkadaşım kısacası herseylerim tabi denizi katmassam olmaz bunu düşünürken bile istemsizce güldüm burda olsaydı beni unuttun diye kafamı kırabilirdi. İşte benim ailem 4 kişilik işte biz böyleyiz
Bu bizim ilk kitabımız inşallah çok güzel olcak :))))
ŞİMDİDEN SİZLERİ COK SEVİYORUZ
BEKLEMEDE KALIN YORUMLARİ BEKLİYORUZ
ÇOK KISA OLDU AMA DEVAMI GELİCEK HIKAYEYE EKLERSENIZ YENI BÖLÜMLERİ TAKIP EDEBİLİRSİNİZ.💃🐻
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gelecekteki umutlar
Teen Fiction#kalbimyangınyeri "Küçük yaşta annemi babamı kaybettim, onların acısı daha dinmemişken yenisini yaşamak, tarif edilmez bi korku..." Poyraz & Okyanus💕🐻