*Hatırlıyor gibiyim*

16 2 0
                                    

Multimedia: Burak

O bizle ugrasiyorsa bende onla ugrasacaktim...

___________________________________

Poyrazın ağzından;

Onun hakkında herşeyi öğrendim. Hisseleri uzerlerinden çektikten sonra baya fakir olmuşlar ve bu fakirlik onun gözlerini bürümüş. Kötü işlere bulaşmış. Annesi babası ayrılmış benim kadar ruhsal olarak kötü olmasada bu onu çok etkilemiş olmalı.

İlk dersin sıkıntısıyla of çektim zil çalınca buraklarla kantine indik birşeyler atistirdiktan sonra bahçeye çıktık banklara oturduk. Gözüm kapıdan gelen okyanusa takıldı o güzel büyüsü beni şimdiden etkilemeye başlamıştı bile onun yüzünü istesemde unutamıyorum zaten. Istemsizce yanında buldum kendimi
"Nasılsın okyanus"
"Iyiyim" dedi sıcak gülümsemesiyle
Ecrine de selam verip bizimkilerin yanına gidip tekrardan oturdum.

Okyanus içeri geçerken gözüm onu izledi oda bana bakıyordu. Demir onu durdurunca oda şaşırmış şekilde
"Demirr senin ne işin var burda "
"Ben artık burda okuyorum kızım " dedi.
Mert "Bunlar nerden tanışıyor ya hayırdır" aklımdan geçen soruyu söylemişti.
Bende dahil herkes çok şaşırmıştı bunlar nerden tanışıyor olabilir diye düşündüm okyanusa sorsam kız sanane dese haklı durumu anlatsam belkide söylerdi evet evet soylerdi bunu sormayı aklimin ucuna yazdım.

Okul çıkışında denizler le cafe ye gittik biseyler içip sohbet ettik okyanusla demirde gelince merak duygum daha da bi kabarmisti bunlar bu kadar samimiydi bizi gormesinler diye masanin altına eğildik sesleri yakından geliyor konuşmalarına isteyerek kulak misafiri oldum.

Okyanus "Çok uzun zaman olmuş görüşmeyeli neler yapiyorsun burda ne işin var "
Biraz tedirgindi sanki.
Demir " bi kaç gün önce geldim iş için"
Okyanus " ne işi demir gene neye bulastin sen akillanmiycakmisin "

Sesli şekilde gülüyordu. Daha oyun yeni başlıyor bu intikami alicam bunun için uzun zamandır en doğru zamanı bekliyordum.

Okyanus "ne intikami ne zamani demir " dedi. Demir "izle ve gor"diyip kalktılar.

Vay sen demir beye bak aklı sıra benden intikam alicakmis oyle diyince direk ben kendimi düşündüm onun başka intikam alicak birisi yoktu diye düşündüm tabi kötü işlere bulastiktan sonra herseyi yapmış olabilir ona belli olmazdı peşinde birsürü bela olabilirdi.

Asıl soru okyanusun onla ne ilgilisi vardı bunu ona niye söylüyordu. Bizimkilerde espiriye vurdu bence onlar sevgili falan heralde
Deniz " başka açıklaması olamaz bencede " herkes denizi onayladı. Onlar gulsede ben hala işin aslını çözmeye çalışıyordum bu kızı bi yerden hatirladigimi biliyordum zaten simasi bile tanıdık geliyordu eskiden biyerde görmüş olabilirdim ama o kadar da net hatirlamiyorum belkide baska biriydi ben yanlış hatirliyorumdur diyip dusuncelerimden sıyrıldım.

Cafeden kalktiktan sonra eve gittik bu olay beynimi kemirsede düşünmemeye çalışıyordum ne olabilirdi ki ya okyanusta kötü işlere bulaşmış mıdır. Yoksa o hic öyle birine benzemiyor oyle seyler yapacağını sanmıyorum.

Buragin sesiyle irkildim
"Kardesim napiyosun sen ya korktum az yavaş "
Burak "olum sen ne düşünüyorsun geldiğimizden beri "
"Bişey düşünmüyorum " diyerek gecistirdim.
Bu olayi kendim cozsem daha iyi olacaktı onlari bu işe bulastirmak ve benim yüzümden başlarına bisey gelsin istemiyordum. Daha fazla onlara caktirmasam iyi olacaktı.

Mert" ee gençler napiyoruz ben sıkıldım ya kalkın "
Deniz "nereye gideceğiz mert"
Mert" ne biliyim deniz onuda sen düşün bi işe yara bari " dedi gülerek
Burak bence eğlenceye gidelim diye atladı lafa.
Iyi fikir olabilirdi birazda olsa kafami dagitirdim diye dusunerekten
" gidelim" diyip yerimden kalktım saat akşam 10a geliyordu eve geç gelme derdimiz olmadigi icin kimse sorun yapmadı. Herkes kafasına gore  takılıyor bende ickimi yudumluyordum yanıma bi kaç kız geldi takilalim mi diye sordular bende başımdan savdim onları disari çıktım temiz hava almak için. Inerken birine carptim basim döndüğünden kim olduğunu cikaramadim. Tanımadığım bi ses "poyraz" dedi. Benle beraber oda dışarıya geldi beni tanıyor heralde.
"Bu kadar içilir mi be poyraz bu halde nereye gideceksin tek mi geldi buraya"
Kafamı hayır anlamında salladim. "Gel ben seni gidicegin yere birakiyim" dedi.
"Gidicegim bi yer yok kafana gore götür biyere " diyip arabaya bindik. Oda sürmeye başladı arabayı kendimizi sahilin orda bulduk kafamı gökyüzüne kaldırdım temiz havayi içime çektim
Hala beni buraya getiren kişinin kim olduğunu bile bilmiyorum
"Beni hala tanimadin mi yoksa poyraz" dedi sitem ederek...

Çok fazla yazamıyorum çalıştığımdan dolayı devamı gelicek takipte kalirsaniz cok sevinirim💕💕🐣🐥

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 29, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Gelecekteki umutlarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin