Onun yüz simasını biyerden hatırlıyor gibiydim...
Multimedya:Mert
_____________________________________
Poyrazın ağzından;
Denizle hastaneden çıktıktan sonra onla ayrıldık şuan sahildeyim burdaki sakinliği seviyorum birazda olsa kafami dinleyebilmistim. Burak ve merti hastanede bırakmıştım hem onları almak için hemde okyanusu görmek için hastaneye gitmeye karar verdim.
Arabaya atlayip yola çıktım son ses müziği açıp mirildanmaya başladım. tek basima olduğumda, bunu yapmayi çok seviyordum.Havanın soğukluğu içimi ürperti hastaneye vardığımda kimse yoktu herkes eve gitmişti heralde diye düşündüm.
Okyanusun odasının kapısını çalıp içeri girdim. Tek başına uyuyordu kimse yoktu ecrin niye gitmişti acaba belki önemli birşey olmuştur yoksa arkadaşını bu halde tek bırakmaz dı heralde.Ee bizimkiler nerdeydi acaba sessizce koridora çıkıp burağı aradım "nerdesiniz lan siz kızı yanlız bırakmışsınız" dedim. Burak gülmeye başladı "yeni yengemizimi ay pardon kızı,biz hastaneden çıkarken ecrin vardı yanında haberimiz yok.dedi hemen imalara başladı yaa neyse kardeşim bu akşam hastanede tutucaklardı okyanusu arkadaşı gelene kadar dur eğer gelmessede dur yanında yardım et bişey olmaz hadi ben kapatıyorum"telefondan sesler gelmeye başladı bu Mertin sesiydi laaaaaaaannnn buraaaaaak tuvallette kaldıııım yardımm etttt !!!!! Diye bağırıyodu salak bunlar yaaa :) daha da saçmalıklarını duymamak için kapattım telefonu da ben ne yapıcaktım bu kızla bırakıp gitsem olmazdı yok yok olmazdı ama içeri girip napıcam diye düşündüm biraz yerimde durduktan sonra ya zaten kız uyuyo bende koltuğa yatarım biz uyurken arkadaşı gelir zaten dedim kendi kendime. Yavaşca kapıyı açıp içeri girdim hala uyuyodu yatağın yanındaki koltuğa oturup ona baktım bu kadar benzerlik olmazdı, aynı annem aynı yıllardır görmediğim kadın aynı yüzüne, gözlerine şefkatine aşık olduğum kadın aslında bu kızı görmek karşımda olması canımı yakmıyo değil ama onu görmekte istiyorum kızdan benzediği için nefrette etsem onu görünce sanki onu görüyorum,çocukluğumu hatırlıyorum bunları düşünürken istemsizce elimi saçlarına götürdüm yumuşacıktı aynı anneminki gibi öyle ona bakarken birden irkildi ağlamaya başladı hayııır hayır diye sayıklıyodu hemde kafasını sağa sola sallamaya başladı bırakma nolur dedi.Napıcamı bilemedim acı çekiyo gibiydi birden elini tuttum sarıldım acısını azaltmaya çalışır gibi "şişşş sakin ol geçti sadece uyu okyanus tamam mı sakin ol hala ağlasada sakinleşmişti elimi sıkı sıkı tutuyodu bırakamadım yatağın yanına oturdum nefesi düzene girmişti yavaşca elimi çektim. Saat gece 1:30olmuştu sonra yavaş yavaş açtı gözlerini etrafa bakındı beni görünce" sen neden burdasın" dedi doğrulurken. "Ben bizimkileri almaya gelmiştim ama yanında kimse yoktu burağı aradım arkadaşı gelir dediler bende yalnız bırakmak istemedim seni". Dedim baktı biraz bana sonrada gülümseyerek "teşekkür ederim" dedi. Gülümsedim sadece "birşey sorabilirmiyim." Dedi "sor dedim ama cevaplamak veya cevaplamamak bana kalmış "dedim " tamam ee o defter senin için çok mu değerli" dedi.hic düşünmeden "evet" dedim. Peki sen okudunmu"diye bi soru yönelttim bekliyormuş gibi güldü."cevaplamak bana kalmış" dedi. Sinirimi bozsada haklıydı" bu arada ben okyanus" dedi elini uzatarak."bende poyraz" dedim gülümseyerek.Uyku tutmamisti beni zaten bu rahatsiz koltukta nasıl uyucaksam diye isyan ettim.
Okyanusta yatmaktan sıkılmıştı heralde uyumuyordu ne soyliycegimi bilemedim öyle boş boş bakıyorduk.
Hangi bölümde okuduğumu sordu biraz muhabbet ettikten sonra uyuya kalmıştı. Üstünü örttüm bende kendimi uykunun kollarına bıraktım.Mertin sesiyle uyandim sabah
"Olum bi sussana uyuyoruz surda kulagimin içine ettin sessiz konusamiyomusun sen" diye isyan ettim.
Mert "asıl sen kalk bu saatte kadar uyunurmu kardeşim " dedi gülerek pardon kahkaha patlatarak.
Diğerleri nerde diye sordum onlarda gelicekmisler. Gelsinlerde okyanusuda taburcu ederler çıkarız diye düşünürken ecrin doktorla birlikte içeriye geldi. Okyanusta sesten uyuyamamis olacak ki uyandı
Doktor "okyanus hanım taburcu olabilirsiniz bugün nasıl hissediyorsunuz kendinizi" dedi.
Okyanus" iyiyim teşekkürler sıkıldım biraz sadece" diyerek gülümsedi. O gülünce içimi ısıtıyordu sanki.
Sonra okyanusuda alıp hastaneden çıktık evine kadar bıraktım ihtiyacın var mi olursa cekinmeyip aramasını da tembihleyip denizi aradım.
2. Çalmada açtı " efendim poyraz "
"Nerdesin deniz napıyosun"
Deniz "evdeyim sen napıyosun"
"Hastanede sıkıldım ya okyanusun yanındaydım dün yanında kimse yokmuş tek kalmasın diye ben kaldım taburcu oldu evine bıraktım yanına geliyorum"
Deniz " gel kardeşim bekliyorum "dedi. Kapattım telefonu ve arabayı denizin evine sürdüm 15 dakkaya oraya gelmiştim bugün haftasonuydu yapicak biseyler bulsak iyi olacaktı sıkıntıdan patlamak üzereydim.
Zili çaldım bekledim kapı açılınca deniz sarıldı bana bende ona sarıldım içeri geçtik.
"Ben çok acıktım deniz biseyler hazirlasana karnım zil ciliyo"
Deniz " tamam ama yardım ediceksin" dedi. "Tamam" dedim.
Deniz patatesleri soyarken ben çay suyunu koydum. Yemek yapmaktan az çok anlıyordum insan tek olunca öğreniyor, gerçi kardeşlerim var ama onlarda evlerinde oluyor tek kalıyorum bazenleri .Yemeği hazırlayıp yedik deniz masayı topladiktan sonra dışarı çıktık. Buragi aradım onlari da çağırdım. Onlarlada buluştuktan sonra ne yapalım diye düşünürken sahile inmeye karar verdik. Çimenlere uzandım. Burak ve mertte yattılar yanıma "hemen yatın hemen "dedim gülerek deniz "millet gelenlere bakın" dedi hepimiz oturur pozisyona geldik. Bu nerden çıktı ya dedim kendi kendime gelen demirdi yıllar önce babamla babası çok yakın arkadaşdı şirkette ortaktılar.Babasına amca derdim mustafa amcam tabi demirlede yakındık kardeş gibiydik fakat babamla annem ölünce yüzüme bile bakmadılar beni yoksaydılar bende bütün şirketteki hisselerimi aldım tabi şirket çıkmaza girdi böylece,zaten şirket babamla yürüyodu babam tanındıktı herkes bilirdi güvenirdi hırsızlık yapmazdı.Demirin babası ve annesiyle annemle babam evlendikten 2 3yıl sonra izmirden istanbula taşındıktan sonra tanışmışlar.Babam hep" mustafa benim can dostum para gözünü bürüsede biz iyi arkadaşız"derdi. Demirle büyüdüm ben ,oda benle birlikte düştük, birlikte ağladık. Burak mert deniz demirle cok yakın değildi ben olduğum için birlikteydiler ama annemle babamın ölümüne kadar böyleydi para bürüdü gözlerini,eskileri özlesemde birdaha olmaz Annemle babamın ölümünde yanımda olmayan mutlu olduğum zaman yanımda olmasın Demire öfkeli değilim aslında kırgınım hiç mi tanımadım bu kadar mı yalancıydı sen benim kardeşimsin dedik birbirimize bir gün mahallede maç yaparken demir düştü kolu kanamaya başladı bende gidip kolumu taşa çarptım kanamaya başladı "Şimdi biz kanlarımızı birleştiricez böyle yapınca kan kardeşi oluyomuşuz televizyonda öyle yaptılar" diyip birleştirmiştik eskiler canlandı birden guzumde. burağın sesiyle kendime geldim " Demir yürü git lan şurdan al köpeklerinide" dedi. Burak Mert deniz herşeyi bildikleri için onlarda çok öfkeliler. "Ooo Demir bey sizi ne zamandır sahalarda göremiyoduk" dedim.Ayağa kalkarak Demir küçük bi kahkaha attı "ooo poyraz bey yine aynısın bende belki şu 1senedir ben yokken değişmişsindir diyordum ama hala aynı yavru çetenle takılıyosun artık sıkılmadınızmı siz yaa (biraz durdu) çocukluktan beri birliktesiniz" dedi gözünü kaçırarak Mert atladı "lan sen ne anlarsın kardeşlikten dostluktan biz birbirimizi satmadık atmadık biz buyuz biz kardeşiz bak (denizi buragi beni göstererek)biz birlikteyiz ama sen teksin anladınmı yanlızsın gerçi nerden anlayacaksın lan bende kime neyi anlatıyorum bizi Ahmet amcam birbirimize emanet etti şimdi defol uğraşma demir biz birbirimizi bırakıp satmayız. Sen git paralarınla mutlu ol hani olmayan "deyip sustu. Kardeşim be.
Demir bi afalladı. Bana baktı uzun uzun gözlerime hiç bişey demeden yürümeye başladı gitti gitti ve yolun ortasında arkası bize dönük "poyraaazz napolyon ne demiş para para para "diyerek güldü gerizekalı onla konuşmaya bile gerek duymuyorum ah demir ahh sahilde çekirdek çitleyip cips yiyip kola içtik akşamı sahilde ettik güle oynaya :)Herkes eve dagildiginda yorgunluktan uyuya kaldım. Sabah okulda buluştuk herşey bana inatmis gibi demiri müdürün odasında kayidini bu okula aldirirken gördüm kocaman şehirde başka yermi kalmamıştı. Benim bu çocukla işim var olacaklardan kendimi sorumlu tutmuyorum o bizle ugrasiyorsa bende onla ugrasacaktim.
🐻💃
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gelecekteki umutlar
Teen Fiction#kalbimyangınyeri "Küçük yaşta annemi babamı kaybettim, onların acısı daha dinmemişken yenisini yaşamak, tarif edilmez bi korku..." Poyraz & Okyanus💕🐻