Multimedia: Okyanus
İyi okumalar herkese :))
"Hayır hayır bu sefer olmaz"
Anlamadığım şekilde sayiklayip duruyordu...___________________________________
Poyrazin ağzından;
Onu öyle görünce eskiler geldi gözümün önüne, istemsizce hatırladım.
Annem öylece hareketsiz yatıyordu, araba ters dönmüştü gözlerimin önünde. Koşarak annemin yanına gittim. Başını dizime koydum.
"Kalk anne nolur kalk bırakma beni "
Annemin başı kanıyordu polisler aldı beni , ambulans geldi.
Annemin üstüne örtü örttüler ,bidaha açılmayacak üzere...Onuda öyle gördüm işte, bidaha o günü yaşamak istemiyordum o kadar zordu ki , herşey onu hatırlatıyordu ,kızın günlüğümü okuduğumdan mı bunu yapıyordum yoksa anneme çok benzettigimden mi. Kesinlikle çok benzettigimden, onu gördüğümde annem geliyor gözümün önüne bana güven veriyor, huzur veriyor sanki...
Burağın sesiyle kendime geldim
"Ambulans geldi poyraz bırakta alsınlar"
Sakince bıraktım ve arabaya atlayıp hızla hastaneye sürdüm . Ah buraklari unutmuştum onlarda kendileri gelirdi.
Hastaneye geldim arabayı park edip koşaradım içeriye girdim.
Adını bi kızdan duyduğum kadarıyla, okyanusu müdahale için odaya aldılar.Denizin sesini duydum.
"Poyrazzzz" sesin geldiği yöne doğru baktım.
Deniz " sen niye bu kadar ilgilendin bu kızla, yoksa günlüğünü okuyan kız o mu?"
"Evet" dedim sakince.
Deniz "bu kadar tepki vermeni anlamadım" dedi.
"O anneme çok benziyor deniz." dedim buruk bir sesle.
Deniz bana sarıldı teselli eder gibi.
"Geçti o günler ona bişey olmayacak merak etme kardeşim."Beklemeye başladık doktor, kafasına dikiş atılacağını söyledi hayati tehlikesi yokmuş. İçime su serpildi sanki.
Okyanusun arkadaşı Ecrin Burak Mert deniz hepimiz beraber beklemeye başladık. Bi kaç saatte kendine gelir diye umut ediyorduk.________________________________
Denizin ağzından;
"Ecrin hadi gel kafeterya ya gidelim " dedim bana bakmasını sağlayarak.
"Tamam gidelim" dedi.Şimdi okyanusun en yakın arkadaşı olduğuna göre o biliyordur diye geçirdim içimden.
Bu konuyu öğrenicektim poyraz için.Kafeterya ya geldik boş masa bulup oturduk konuya nasıl başlasam diye düşünürken, Ecrin ilk soruyu sordu "sizi sarılırken gördüm poyrazla sevgilisiniz galiba" dedi.
Sorusuna gülerek cevap verdim "o benim kardeşim gibi aileyiz onlarla." Dedim.
Cevap vermesini beklemeden,"Peki okyanus poyrazın günlüğünü okudumu "diye soru yönelttim.
Ecrin gözlerini kaçırdı, cevap vermek istemiyor gibiydi sanki yada oda cevabını bilmiyordu diye düşünürken cevap vermesini bekledim.
"Bilmiyorum ben " dedi ya yüz ifadesinden gerçekten bilmiyor gibiydi daha fazla zorlamadım. "Ne bölümü okuyorsunuz " dedim.
"Okyanus sosyal hizmetler okuyor, bende muhasebe bölümü okuyorum" dedi
Siz diye sordu "ben ve poyraz tıp okuyoruz ,burakla Mert iç mimarlık okuyor "dedim.Kendi kendine demek Mert iç mimarlık okuyor dedi.
Ona ilgi mi duyuyordu diye kikirdadim. Oda anlıycak olacak ki kızardi.
Poyrazin sesini duydum bizi çağırıyordu galiba okyanus kendine gelmişti.
___________________________________Poyrazin ağzından;
Sonunda okyanus uyanmıştı sevindim ama sevincimi pek gostermedim.
Ecrin yanına gitti ben girmesem iyi olacaktı nasıl olduğunu söylerler zaten diyerek hastaneden bizimkilere haber verip çıktım deniz de pesime takılmıştı.
Deniz " poyraz beni bekleseneee" diye bağırdı arkamdan
Döndüm,
"efendim" dedim.
" kızla ilgili şeyler öğrendim sosyal hizmetler okuyormuş, ecrine sordum günlüğü okudumu diye ama bilmiyomuş" dedi.
"Galiba ecrin mertten hoşlanıyor gibime geldi " diyerek ekledi
"Bizim mert mi bu kız kör olmalı."
Hadi tipi birazda olsa vardı ama komik olsada bazen sıkıcıydı soğuk soğuk espiriler yapıyordu ve hayata karşı daha da soğutuyordu beni.
Derin " ha bide bizi sevgili zannetmiş ya " dedi. kahkaha patlatarak
Bende güldüm biz arkadaşlıktan öteydik olmayan kardeslerimdi onlar,onlardan başka kimsem yoktu.Okyanusun durumunu sordum,iyimiş dedi.
_____________________________________
Ecrinin ağzından;
"Okyanus çok korkuttun beni kızım ne diye çocukla kavga ediyosun sen."
"Seni taciz eden insana napiyim gidip tebrik mi etseydim ecrin." dedi gözlerini devirerek .
Aslında haklıydı her zaman beni düşünürdü ve korurdu.
_________________________________Okyanusun ağzından;
Gözlerimi açtığımda hastane odasindaydim. Başımda hissettiğim bi ağrı vardı ecrini gördüm ona tebessüm ettim.
Sonradan hatırladım herşeyi kavga ederken başımı vurmustum gerisini hatırlamıyorum.
Bi anda içeriye 2 tane erkek girdi. Ecrin tanıyor olacak ki tebessüm etti bende anlamayan gözlerle baktım.
"Nasılsın iyimisin okyanus" diyince beni nerden taniyorlar diye düşündüm.
"İyiyim teşekkürler de siz kimsiniz" diye sordum.
Onlarda anladi olacak ki Mert"biz okuldan poyrazın arkadaşlarıyız seni öyle bağırırken görünce yardım edecektik poyrazla ama biz sana yetişene kadar o çocuk seni yere itti sonrasıda hastaneye geldin "dedi.
Vay be o poyraz bana yardım mı etmişti ah keşke hatırlasaydım göreydim poyrazi diye düşünürken adi Mert olan cocuk " adın okyanusmuş galiba meraba bende Mert"dedi sıcak bi gülüşle çocuk çok tatlı çok iyi birene benziyordu.ben cevap vericekken ecrin lafa atladı" kanka poyraz varya bi atladi emre köpeğinin üstüne yumruk salladı, suratına geçirdi.oh iyi oldu o pisliğe" dedi. Ben kalakaldım öylece ah keşke göreydim beni kurtarmış ya ah ah !!!
İlk şoku atlattıktan sonra ecrinin bakışları da dikkatimi çekmedi değil hani merte fena bakıyodu kaçamak kaçamak. Mertinde pek ecrinden farkı yoktu. Düşündümde yakışırlar yaa bunları bi aklıma yaziyim de sonra bakarım bu işe neyse. Şimdiki konum poyrazın beni kurtarması ben şok eee poyraz nerdeydi kafeteryadamiydi acaba gelirmi birazdan sorsammı burakla merte ama ayıp olurdu ne o öyle hemen çocuğu sorma falan azcık tut kendini okyanus !!
Kendi kendime konuşurken kapıdan doktor geldi burak ve Mert" biz disardayiz bi ihtiyaç olursa seslenirsiniz "deyip dışarı çıktılar. Doktor "okyanus hanım nasılsınız nasıl hissediyosunuz" diye sordu. "Iyiyim teşekkür ederim ne zaman çıkabilirim "dedim. Doktor. Bu akşamlık gözetimimiz altında kalacaksınız yarın önemli birşey olmazsa çıkartırız dedi.
Çok geç olmadı için içimden oh çektim. Kokusundan nefret ettiğim yer.Aklıma bişey takıldı sanki hatırlıyor gibiydim. O trafik kazasını ailemi kaybettiğim bidaha göremeyecegim o lanet günü tekrar hatırladım. carptigimiz diğer insanlara nolmustu acaba. Poyrazın gunlugunde ki bi şekil benim gözüme çarpmıştı o zaman merak edip okumuştum o kaza anında ki birinin kolunda gördüm sanki o dövme şeklini hatırlıyor gibiydim.... Onun yüz simasını biyerden hatırlıyor gibiydim...
Bakalım neler olucakk:)))💃
Arkadaşlar çok beklettim. Biraz kısa oldu ama daha çok bekletmemek için yayınladım devamı gelicek en kısa zamanda şimdiden teşekkür ederim :))) 🐻💕
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gelecekteki umutlar
Novela Juvenil#kalbimyangınyeri "Küçük yaşta annemi babamı kaybettim, onların acısı daha dinmemişken yenisini yaşamak, tarif edilmez bi korku..." Poyraz & Okyanus💕🐻