Birinin kapısına güçlü bir şekilde vurmasıyla yatağından kalktı. Gözlerini ovalayıp kapıyı açmak için ilerledi. Sabahın erken saatlerinde kulübesine uğrayan pek olmazdı, genel olarak kulübesine uğrayan yoktu zaten. Kapıya yaklaştığında hissettiği tanıdık aura merakını uyandırsa da huysuz ifadesini bozmadan kapıyı açtı. Bir kaç saniye hiçbir şey söylemeden Nico'nun geliş amacını anlamaya çalıştıktan sonra kapıyı kapattı. Hades melezi tekrar kapıya vurmaya başlayınca iç çekip kapıyı açmadan bağırdı. "Ne istiyorsun Nico?" Nico kapıya vurmayı keserken kapının öbür tarafından cevap verdi "Kheiron seni çağırıyor, ordaki kimse kim olduğunu ya da kulübenin nerde olduğunu bilmediğinden seni çağırma işi benim üstüme kaldı"
Adrenna kapıyı bu sefer gerçekten açtı. "Haber verdiğin için sağol." dedikten sonra ne yapacağını bilemeden sıkıntıyla bekledi. Kapıyı bir kez daha kapatabilir, Nico'ya defolmasını söyleyebilirdi ancak zaten 10 yaşında yaptığı bir hata yüzünden yıllardır Nico'ya kötü davranmasının saçma olduğunu biliyor, bu yüzden kendini suçlu hissediyordu ve bunun yapılacak doğru şey olduğundan emin değildi. "Ben hazırlanayım o zaman."
Gördüğü rüyanın etkisiyle başı hafifçe dönüyordu. Nico'nun kulübenin dışındaki pencere pervazına oturduğunu gördüğünde acele etmesi gerektiğini hatırladı ve hazırlanmaya başladı. Sonunda tüm işlerini bitirip dışarı çıktığında Hades'in oğlunun hala gitmemiş olduğunı gördü ve hafifçe kaşlarını çatsa da fazla düşünmeyip Büyük Ev'e giden patikada ilerlemeye başladı.
Büyük Ev'e yaklaştıklarında alevi andıran kızıl saçları ve farklı moda anlayışıyla tüm dikkati üstüne toplayan Echo Mortensen'ın binaya girdiğini gördü ve hafifçe kaşlarını çattı. Kız kulübe baş danışmanı değildi, genelde toplantılara katılmazdı. Bir yandan Nico'yla göz teması kurmamaya özen gösterirken bir yandan da çevresini inceliyordu. Önceki gün ölen melezlerin cenazesi için hazırlıklar yapılıyordu. İçine rahatsız bir his otursa da soğuk ifadesini bozmadı. Nico'nun bakışlarını üzerinde hissetse de fark etmemiş gibi yaptı, çocuğun konuşmak istediğinin farkındaydı ancak o an konuşacak havada değildi.
Büyük Ev'in kapısından içeri girdiğinde karmaşık auralar yüzünü buruşturmasına sebep oldu, annesinden geçen yetenek kampta kalırken bir lanete dönüşüyordu. Auraları tanımada çok iyiydi ve bu kılık değiştirmiş canavarları hemen fark etmesini sağlasa da melez dolu bir odaya girerken midesinin bulanmasına da sebep oluyordu. Yeşil pin-pon masasının etrafına dizilen melezlerin arasında Echo'yu gördüğünde kızın yanına gitti. Kendinden 6-7 santim kısa kızın kulağına eğildi ve fısıldadı "Neden burda olduğumuz hakkında bir fikrin var mı?" Echo'nun gri gözleri heyecanla parıldıyordu "Kehanet."
Adreanna daha önce pek çok göreve çıkmış deneyimli bir melezdi ancak Echo yıllardır kampta kalması ve oldukça güçlü bir melez olmasına rağmen daha önce hiç göreve gitmemişti. Heyecanlı olmasını anlayabiliyordu ancak kız için endişeleniyordu da. İlk görevler genelde oldukça zorlayıcı oluyordu. Birkaç kulübe baş danışmanı daha gelince Kheiron herkesin orda olup olmadığını hızlıca kontrol edip toplantıyı başlattı "Sizi bu saatte buraya çağırmamın sebebi dün gece gelen kehanet." odayı fısıldaşmalar doldurduğunda Adreanna'nın içindeki rahatsız his büyüyordu. Kherion not aldığı küçük kağıttan kehaneti okumaya başladı
"Figüranlar isyanın başını çekecek
Hayat ipliği kahramanı çekiştirecek
Günahkarlar kalacak, masumlar yitecek
Kutup yıldızı kahramana yol gösterecek
Ya kahraman ölecek
Ya da dünya tersine dönecek"Odadaki çoğu kişi gibi Adreanna da irkildi, kehanet fazlasıyla karamsardı. Kheiron kehanetin olası anlamlarını hakkında konuşurken Echo'ya döndü. Kızın gri gözlerindeki heyecanın yerini korku almıştı. Kherion melezleri sakinleştirecek motivasyon konuşmalarını bitirdiğinde ortamdaki gergin hava kırılsa da Adreanna melezlerin hala korktuğunu görebiliyordu. "Sorusu olan?" Adreanna elini kaldırdı "Evet Adreanna?" kız tüm gözlerin kendine dönmesiyle rahatsız olsa da belli etmemeye çalıştı "Peki benim burda olma sebebim ne? Kehanetlerde geçmediğimi biliyorsunuz." Kherion hafifçe kaşlarını çattı "Kehanetlerde geçme ihtimalinin düşük olduğunu biliyoruz, yine de bir kesinliği yok. Ayrıca sen, Nico ve Clarisse için kehanetten ayrı bir görev var." deneyimli melezleri seçtikleri için göreve çıkacak grupta olduğunu düşünüyordu. Yedilerden hiçbiri o an kampta olmadığı için ilk üçe girebilmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The World Turned Upside Down [Nico di Angelo]
Fanfiction"...ya kahraman ölecek Ya da Dünya tersine dönecek." Bisexual!Nico