Kedatangan tiba tiba kyung soo itu mengejutkn suho, baekhyun dn woo bin yg sedang berjalan itu."Eh kyung soo knp nih" tnya suho yg memegang bahu kyung soo yg kelihatan termengah mengah itu.
"Ereeer eeeeree" kyung soo yg Agak gagap itu mengeluarkan butir bicara yg mereka tidak fahami itu. Tpi woo bin faham yg kyung soo tidak mahu dia mendengari perkara yg hndak dikatakan itu.
Woo bin mengangkat tangannya lalu pergi dari situ.
"Kyung soo perlahan lahan apa yg jadi ni" kata baekhyun yg cemas melihat keadaan kyung soo itu.
Kyung soo terus menulis sesuatu di situ.
"Chen diculik". Kyung soo menulis perkataan itu di kertas A4 yg berada dimeja sebelahnya itu.
"Apa chen diculik. Dngan siapa? " jerit suho dn baekhyun serentak.
"Geng Night Bazaar, ditapak bola gelanggang. Kris dn chanyeol sudah pergi dulu". Seusai tulis kyung soo menunjukkan kertas itu kepada suho dn baekhyun.
"X boleh jadi ni kita kena tolong chen. Jom! "Ajak suho dn diikuti oleh baekhyun dn kyung soo.
MALAM ITU DISUDUT BOLA GELANGGANG TEMPAT NIGHT BAZAAR
Kelihatan kris dn chanyeol bersedia untuk berlawan berada ditepi gelanggang itu.
"Kris apa kata kita tunggu suho dn yg lain lain dulu. Mereka tu ramai, kuat. Kita berdua je kris. " kata chanyeol perlahan.
"Kalau kau nk tunggu kau tunggu. Aku nk selamatkn chen! " tegas kris.
Tiba tiba suho dn rakan yg lain tiba disebelah kris.
"Kris, mari kita selamatkn chen" kata suho.
"Knp awak sebok, bukan ke awk x kesah" ucap kris.
"X kesah awak ckp. Itu yg kne tangkap tu kawan saya. Dah tentu sya nk selamatakn. Mari kita berjuang habis habis dn selamatkn chen, sahabat kita. " ucap suho, mereka semua mengangguk mendengar ucapan suho itu. Kris terus mengangguk dn memegang tangan suho tnda setuju. Suho tersyum melihat rakan rakannya.
Mereka berlari dn berhenti dihadapan geng Night Bazaar yg ramai. Chanyeol agak berdebar melihat mereka yg sedikit melawan geng Night Bazaar yg ramai itu.
Tiba tiba woo bin hadir bersama sekumpulannya dn dia terus menuju disebelah suho. Dn mereka kini setanding dn sama banyak.
"Weh woo bin asal ko masuk geng diorang pulak" kata joon gi kepada woo bin.
"Biarlah, aku nk pertahankan mereka" kata sinis woo bin.
Lawanan mata antara suho dn joon kian bermula. Tenungan tajam itu membawa pelbagai maksud yg tersirat.
BERSAMBUNG.😘😘💕
NANTIKN EPS. YG SETERUSNYAA 😍
YOU ARE READING
My True Friends💕✔
FanficMengesahkan persahabatan 12 orang sahabat yg kehidupan mereka penuh dngan liku liku dugaan yg mencabar, adakah mereka dpat mngatasi kehidupan penuh dngan gengster dngan kesungguhan dalam persahabatan mereka itu.Suho seorang yg baik hati dan kaya ray...