Si am început...ca de obicei ma duc si ma întorc de la facultate,au trecut 6 luni,inca nu mi s-a întâmplat nimic,asta cred ca e de bine,inseamna ca nu mai am de ce sa ma tem,trebuie să-mi alung gândurile rele si să-mi vad de viata liniștit...e cam enervant că-i plictisitor,dar n-am ce sa fac...dar totuși decât asa mai bine sa am parte de putin mister,sa am o experienta unica si interesantă.
°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
E vineri si suntem in 13,pana acum nu a mai picat data asta,nu-i mare lucru deoarece 13 este numărul meu norocos. Nu sunt genul care se i-a dupa anumite tâmpenii precum superstițiile.
E ora 6 dimineața,off nu mai e mult pana la 8 cand trebuie sa plec,cred ca mai stau putin.
Hai ca deja am întrecut masura,este 7 si jumatate,ar fii cazul să-mi misc fundul.
Ceva normal,dupa scoala ma duc acasa ca oricare,e ciudat totul aici,profesorii parca dispar transformându-se într-o umbra usor vizibila,sunt amețiți si parcă ar vrea sa ne terorizeze nu sa ne învețe.Ar prefera sa stea ca "morții " in fata catedrei decât sa faca ceva din noi.°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
E 12,inca o ora si ies din "închisoare" .Cred ca o sa ies putin cu Gryta,de mult n-am mai scos-o la plimbare.
Hai ca am ajuns,e frumos afară,ceva obișnuit.
Ma uit in stanga si observ o fată scrie într-o carte,mai mult un jurnal cred.
E frumoasă,dar nu e ca mine.Mai bine imi indrept privirea in alta parte.Ahh nu pot,ma uit iar la ea,are parul mediu șaten si este îmbrăcată într-o rochie neagra scurta. O vad ridicându-se de pe banca,se apropie de mine incet.Are ochii albaștrii din cate observ,seamăna cu ai mei.
Nu,controlează te Scott.
Se uita catre mine dar merge înainte,se urca într-o mașină neagra cu geamuri fumurii,este chiar in fată. Trist,o vad sărutându-se cu iubitul. N-am de ce sa mai imi creez iluzii. Ma uit in alta parte,nu-s decat mosi si babe,plec.
Am ajuns si acasă,ii dau de mancare Grytei si ma pun in pat.Incerc sa aprind becul ,dar nimic,nu este curent.Este ora 6,inca devreme,mai este pana se întunecă.
Ma pun la calculator,m-aș uita la un film horror. Ma calmează.Dar pana ma duc să-mi fac un duș,bag o melodie rock. Ma simt bine,fac dus in întuneric. Mi s-a părut ca vad ceva,uhh e doar umbra Grytei,sunt calm.
Imediat ies din baie,m am cam moscait,e ora 7 si jumătate ,ciudat,ca azi dimineață. Intru in cameră si Gryta dupa mine.Pornesc filmul,nici nu-l deschid bine si bate cineva la usa,n am încotro,ma duc sa vad cine e.Hmm..ciudat,nu e nimeni. Ma întorc cu spatele si iar se aud bătaie. Ma apropii încetișor de ușă sa o deschid ,dar cade un cuțit din bucătărie,încă nu sunt speriat,chiar mi se pare ceva normal.In aceste cazuri dau vina pur si simplu pe gravitație. Încep sa ma amuz,dar nu pentru mult timp.Ma bag inapoi in pat,serios?!Acum a mai căzut ceva,același cuțit,cand il ating putin cineva ma bate peste umăr,stau nemișcat pentru o secunda si ma întorc,nimeni. Ceva este in neregula aici.Apare si Gryta cu un bilet in gură.
"Hahaha,destinul n o sa fie prea amabil cu tine,asta..datorita mie si a persoanelor pierdute,aici o sa ti chinui zilele,o sa treacă repede,stai calm,in curând o sa te aflii langa ai tai."
Bine...acum mi e frica,langa ai mei?!Au fost uciși in pădure,eu ce as cauta într-un asemenea loc la 12 noaptea?!Sau daca nu acolo,afara.Cel ce a scris nu pare sa se fii gândit si la asta.In casa n are ce sa mi se întâmple,sper...°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
E aproape 1 noaptea,nu ma ia somnul,ma tot gândesc. Dar gata,nu rezolv nomic,ma culc.
Spre dimineață o șoaptă ma trezește si imi spune "Hei tu,mai treci si pe aici."What?!Asta chiar e ciudat,vad un abur rotindu-se pe tavan si începe un vant groaznic,fug si o caut pe Gryta,nu e nicăieri. Nu te speria de monştri, caută-i. Uită-te în stânga ta, în dreapta ta, sub pat, în spatele dulapului, în dulap, dar niciodată nu te uita în sus,o sa regreți. Of..Gryta,unde esti?!
Se aude un chelacait din dulap,ma cuprind fiorii,dupa 6 luni deja mi se întâmplă lucruri stranii,dau sa deschid dulapul, o aud pe mama care ma strigă din bucătărie. În timp ce cobor scările, aud o şoaptă din dulap care spune "Nu te duce, scumpule."Ma indrept iar spre dulap dar din spatele usii mele închise din camera.Pntru că am crescut cu câinele meu în casă, m-am obişnuit să aud sunete de zgârieturi la uşă în timp ce dorm. Acum că locuiesc singur, este foarte neliniştitor.Asta si pentru ca stiu ca Gryta n am mai dat cu labele de usa de cand ne am mutat aici.
Parca imediat ce închid ochii se termina totul,e deja 8,noroc ca i sâmbătă.Azi plănuiesc sa stau nunai pe afară.Deja au început fenomenele stranii in casa,evadez.
CITEȘTI
Te văd în întuneric
HorrorNu am incercat sa pacalesc nicidata pe nimeni. I-am lasat pe ceilalti sa creada despre mine ce vor. S-au pacalit singuri. Nici macar nu s-au deranjat sa afle cine sunt.