Prezentarea personajului principal

45 3 0
                                    

Salut ,sunt Scott.Am 19 ani.Sunt ateu si cauza faptului ca am crezut prea mult pana mi-am pierdut speranta.Sunt născut in Bolton,dar dupa moartea părinților mei m-am mutat in Louisiana cu scopul de a imi termina studiile in psihologie si de a imi petrece restul vieții într-un oraș la fel de ciudat ca mine.
Multi imi zic ca am o privire ușor malefica,ceea ce ma face sa ma simt bine având în vedere ca sunt un rocker,emo si dobitoc ce se bazează pe ateism ca sa se simtă mai calm si ca sa privească lumea asa cum putini o fac.
Stiu in ce m-am băgat atunci cand m-am mutat aici,nu mi-e frica deoarece sunt creștin răului si simt ca nu are ce sa mi se întâmple asa rau încât să-mi stârnească atat frica cat si furia.
Nu mai stiu ce sa va mai zic despre mine,o sa va las pe voi sa aflați. Acesta sunt eu,n-ai ce sa mi faci.

Sper sa imi fii alături pe parcursul acestor "călătorii .Stau într-o zona bântuită si nu mi-e teamă, dar presimt ca de data asta totul o sa fie diferit,sângele o sa-mi tremure prin venele mele ciopartite si o sa cad într-un întuneric adânc.
Poate ..cine stie,o să-mi găsesc si jumătatea.Sper sa semene cu mine astfel încât sa-mi fie mai ușor sa trăiesc liniștit si fericit alături de ea.
Dar totuși nu se știe...doar stii cum se zice: "Nu poti sti niciodata ce-ti rezerva viata."

Te văd în întuneric Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum