Toata ziua am frecat menta p afară singur.N am mai luat-o pe Gryta cu mine asta pentru ca mi s-a părut ciudata atunci când a venit cu acel bilet.
Nu pot să mă mişc, nu pot să respir, nu pot să aud nimic şi e întuneric tot timpul. Dacă ştiam că o să mă simt atât de rău aici, ceream să mă incinereze.
Este deja 00:01,trist pentru ca stiam deja ca nu ma iubește nimeni,nu trebuia să-mi demonstreze si ceasul.
Sunt doar o victimă a întunericului .In acest moment ma simt bine.Totul e liniștit .Vine Gryta langa mine si incepe sa latre,vrea doar sa se joace.Imi aduce din cealaltă cameră mingiuta ei preferata.O arunc o data,o aduce,o arunc a doua oare si nimic.Ce s o fi întâmplat,nu se aude nimic.Parca a dispărut de pe planeta. Hm..nu ma las..Pe bune?O caut de aproape 2 ore,n o gasesc. Las-o baltă,mai bine ma culc si o caut mai târziu. Ce sa zic,o gasesc in patul meu,doarme. Ma bag si eu langa ea si adorm instantaneu. Dar de bine ce am adormit,trebuia sa fiu iar deranjat.M-am trezit şi am auzit bătăi în geam. La început, am crezut că erau la fereastră, până am realizat că veneau dinspre oglindă.Ma apropii ușor,se sparge oglinda,firar asta imi trebuia. Acum n am de ales decat sa fac curat.
Gata,am terminat si cu asta.Nu mai am oglinda in cameră,acum am fost binecuvântat să-mi fac poze in baie ca toti dementii.Ce frumos,parca altceva nu aveam de făcut. Bun,am renunțat si la asta.
CITEȘTI
Te văd în întuneric
HorrorNu am incercat sa pacalesc nicidata pe nimeni. I-am lasat pe ceilalti sa creada despre mine ce vor. S-au pacalit singuri. Nici macar nu s-au deranjat sa afle cine sunt.