IV

17 3 0
                                    

De cand sunt aici nu mi s-a întâmplat nimic,dar acum lucrurile au scăpat de sub control,parca sunt într-un început dintr-un film fara sfârșit. E ca o poveste ciudată care va rămâne în cultul clasic.Dar știai că personajul principal e inspirat cumva din realitate?Scenariul filmului e ficțiune, dar personajul principal încearcă sa se lupte cu propria viata.Hm...
Nimic nou,o simpla zi in care o sa mi se întâmple panarame.
E aproape ora 7,mai bine ma dau jos,cu gândul direct la masa,cand ma dau jos se aude un usor scârțâit si din bucătărie se aud zgomote si ce?..Bn acum mi e frica,ma apropii si vad ca chiuveta e deschisa. Apa e murdara. Dar...cine a deschis-o?Hmm..mai bine o opresc acum.Ma întorc cu spatele pentru o secunda si iar pornește,o opresc iar si incerc sa ma calmez.
Restul zilei pur si simplu raman uimit,nu mi s-a întâmplat nimic,ar trebui sa fie de bine?!
Spre seară, am hotărât să caut pe net ceva mai tare. Am citit câteva istorii pline de originalitate şi apoi am găsit câteva povestiri bunicele în engleză. Cel mai interesant era să citesc întâmplări reale neexplicate. Vroiam să găsesc clipuri interesante, dar asta era destul de greu, deoarece majoritatea erau vizibil trucate. Intram pe diverse siteuri străine şi nici nu am observat cum mi s-a mai deschis încă o fereastră pe browser. Eram gata să o închid, fiind sigur că e doar o pagină ordinară cu reclame, când am observat că designul siteului e unul extrem de simplu. Pe un fundal alb era scris: „Ai obosit? Spune-ne de ce!”  Cuvântul „spune-ne” era un link spre emailul cuiva,mi s-a părut ciudat. Singur nu ştiu de ce, am hotărât să îi scriu, oricum aveam timp destul. Am trimis deci pe mail o astfel de scrisoare: „Am obosit să-mi trăiesc viaţa atât de plictisitoare şi în singurătate”. Am trimis-o şi aproape deodată am şi uitat de ea. În acea seară aşa şi nu am găsit nimic care să poată să mă sperie.A doua zi m-am dus pur si simplu a școală,e luni doar,bucurie mare.Cand m-am întors am deschis pc-ul,mi-a venit răspunsul,mi s-a dat o parola formata dintr-o îmbinare de cifre si litere. Am introdus acolo parola, primită-n scrisoare. S-a deschis o altă pagină. Pe aceasta, deasemenea albă erau linkuri cu titlurile:”Video nr. 1″, „Video nr. 2″ şi aşa mai departe, undeva 20 de linkuri. Am deschis primul video. În primele cadre, un bărbat cu mască, semana cu ala care a venit la mine, aranja camera de filmat cât mai drept posibil.  Apoi, când acesta s-a depărtat, era clar că acea cameră era îndreptată spre doi ţăruşi, înfipţi în pământ la depărtarea de aproximativ doi metri unul de altul, în jur fiind un oarecare fel de plante. Apoi acelaşi om, a adus un altul pe umeri şi la trântit pe pământ. Se pare că ăla era inconştient.Apoi bărbatul cu masca l-a legat cu picioarele de un ţăruş, şi cu mâinele de celălalt si a privit furios spre camera,parca se uita la mine,mi a zis "O sa te prind ",ok..am inchis repede pc-ul si m am pus sa dorm,dar d abea am reușit,am avut si un vis ciudat Se vedea doar o pădure uscată, frunzele căzute şi cerul întunecat doar făceau atmosfera mai sumbră. O zi a durat o veşnicie. Seara, încercând să adorm, auzeam vocile victimelor omorâte-n acea cameră. Îmi părea că-n întuneric se mişcau figurile mutilate de tortură a oamenilor ucişi.
La școală nu m-am mai dus azi,e ironic faptul ca imi e frica de unu care se crede smecher?!...o sa ma mai gândesc.

Te văd în întuneric Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum