Tanıtım

169 115 83
                                    

Evet herkese selamlar! Yeni bir çalışmayla karşınızdayım. Bu sefer kurgunun diğer çalışmalarımdan çok daha güçlü olduğunu söyleyebilirim.

Biliyorsunuz ki son zamanlarda ülkenin yaşadığı durumlar pek iyi değil. Aslında bakarsanız ilham kaynağım da bu.

Ayrıca kadınların da güçlü, iradeli ve en az erkekler kadar sert olabileceğini de yansıtmak istedim.

Şimdi size kısaca ana karakterleri tanıtayım.

Eliz Çakır

Baş karakterimiz. Çok güçlü bir iradesi var. Sert, disiplinli bir mühendis. Aynı zamanda ordudan atılmış bir asker. Sevgi, şevkat onun için pek bir şey ifade etmiyor fakat taş kalpli de değil. Özgür yaşamak ve diger insanlara da tattırmak için yapmayacağı şey yok. Adalet ve eşitlik onun çizgisi. Ve bu çizgi uğruna bir çok fedakarlık yapacak.

Helin Akar

Eliz'le bağlantılı bir karakter. Meraklı ve eşitlik düşkünü. Aynı zamanda Eliz'in akrabası.

Şafak Eser

İyi bir yönetici. Aynı zamanda kurnaz.
Yaşadığı hayat yüzünden mutlu olamamış. Var olan sisteme karşı ve onu yıkmak için elinden geleni yapacak.

Ateş Kandemir

İyi nufuza sahip. Genelde illegal işlerin başında yer alır. Sert bir komutan. Askerlerine iyi davranmaz, kuralları hiç kimse için esnetmez, bir kişi hariç...

Baha Akın

Helin'in en yakın arkadaşı. Eliz'e pek çok yardımı dokunacak. Bazen neşeli, sevecen bazense sert ve huysuz olabiliyor.

Yan karakterleri de hikayede tanıyacaksınız. Hepinize iyi günler :)

NemesisHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin