Budík jsem si nastavila na 8:00 abych vše stihla. Sice odlétám až ve 14:00 ale tak jistota je jistota.
Jsem ráda že si alespoň na dnešek si rodiče vzali volno. Vyskočila jsem z postele s úsměvem na tváři.
Oblékla jsem si již připravené oblečení:
V koupelně jsem si udělala moji každodenní rutinu.
Společně s kufrem jsem došla do kuchyně kde jsem si dala kuličky s mlékem.
Bylo 12:30, už jsem stála připravená u dveří.
„Zlatíčko užij si to tam" taťka mi dal pusu na tvář
„Děkuji bude to určitě super" odpověděla jsem pak odešel do obývacího pokoje.
Mamka mě odvezla na letiště „Emilko měj se moc hezky a pak mi zavolej" řekla mamka
„Nemůžu se dočkat, bude to super!" obejmula jsem ji a vyrazila jsem k odbavení a k všem kontrolám. Pak už jsem konečně mohla nastoupit do letadla.
Šla jsme si pro svůj kufr a zároveň jsem hledala své jméno na na papírech. Našla jsem svou jmenovku drželi ji v ruce dva úplně stejní kluci s blonďatými vlasy a vedle nich stal jejich táta.
„Ahoj ty musíš být Emily že? Já jsem Erik jejich otec„ a ukázal na kluky.
„Dobrý den, ano Emily moc mě těší" podala jsem si s ním ruku. Přešla jsem k klukům
„Ahoj já jsme Marcus jeho starší dvojče" usmál se a ukázal na Martinuse
„Ahoj Marcusi jsem Em" Hned mě obejmul, vůbec jsem to nečekala.
„Ahoj jsem Martinus ale klidně mi říkej Tinusi„ Uculil se.
Vím jak je od sebe rozpoznám Tinus má nad horním rtem znaménko a Mac ne, bliklo mi v hlavě.
„Ahoj Em" usmála jsme se taky po mě hned skočil jako Marcus.
„Já ti pomůžu" nabídl se mi Martinus
„Ne, v podobě já to zvládnu" ikdyž mi to moc nešlo. On mi je vytrhl prostě z ruky.
„Děkuji" řekla jsme
„Maličkost" usmál se.
Nastupili jsme do auta já jsme si sedla do prostřed a kluci vedle mě. Marcus mi omylem sáhl na stehno
„P-pr-o-mi-ň" vykoktal ze sebe a začal se červenat.
„To je v pohodě" zasmála jsem se.
Skoro celou cestu jsme se bavili o tom že nejsem práva Češka ale že moje druhá strana pochází z Norska...
Přijeli jsme před obrovský dům
,,Wow ty musí být asi bohatí" pomyslela jsem si v duchu. Pobrala jsem svoje všechny věci a šla jsem k nim dovnitř přivítala mě jejich mamka„Ahoj, jsme Anne" řekla příjemným hlasem.
„Dobrý den, jsem Emily. Moc mě těší".Pak přiběhla roztomilá holčička
„Ahojj já jsem Emma„ zazubila se„Ahoj Emmo já jsem Emily" jen se usmála a odběhla někam pryč.
Marcus odešel někam nahoru asi do svého pokoje. Já jsem tam stála jak okurka s Martinusem.
„Tak pojď ukážu ti tvůj pokoj" řekl a šli jsme po schodech nahoru. Když otevřel dveře málem mi vypadli oči z důlku
„Páni to je nádherný" vypadlo ze mě
„To je super aspoň se ti tu bude líbit. Já už půjdu ať si můžeš vybalit" usmál se.
Po vybalení jsem se šla na večeřet měli jsme přírodní maso s bramborem.
„Děkuji bylo to výborné" poděkovala jsme Anne
„To jsem ráda" odpověděla
„Já půjdu teda zavolat rodičům" řekla jsem Anne ona na to jen přikývla. Vytočila jsem mamky číslo. O všem jsem ji řekla...
Potom jsem si dala sprchu a vzala si moje nejoblíbenější pyžamo
Chtěla jsme si lehnout do postele, ale v tom někdo zaklepal na dveře
„Můžu??" zeptal se Mac
„Jo jasně pojď dál" debil jsem ale zapoměla na svoje sexy pyžamo které mám právě na sobě. 😂
❤Lůca❤
ČTEŠ
Friend or boyfriend [Marcus & Martinus Czech FF] *POZASTAVENO*
FanfictionNemůžu uvěřit tomu co mi udělal, hrozně mě to bolelo u srdce. Nestála jsem o jeho omluvu na tož pak ho ještě vidět. V tu chvíli jsem potřebovala někoho komu se můžu vyplakat a vyzpovídat se. Jak to dopadne se dozvíte v příběhu 😏 FF - Marcus & Mart...