11

1.3K 82 54
                                    

Úplně celá udýchaná jsem přiběhla před arénu. Naposledy jsem se nadechla a vydechla a vzala jsem za kliku skleněných dveří.

„Haloo? Slečno máte vstupenku?" priběhl ke mě silnější ale přesto příjemný pán

„Ehm... No nemám" zamumlala jsme si pod nos

„Noo... Tak to nevím co tady děláte"

„Počkejte prosím chvíli" odstoupila jsem kousek od něj a vytáhla jsme z kapsy mobil.

Vytočila jsem Marcusovo číslo a čekala jsem až to konečně zvedne. Snad ten koncert ještě nezačal. Motalo se mi v hlavě

„Macu? Já bych potřebovala s něčím pomoct"

„Ano, stalo se snad něco?" zeptal se velmi vyděšeným hlasem.

„Já jenom potřebuju jestli by jsi nepřišel ke vchodu do arény, strašně moc tě tu potřebuju" Zaškemrala jsem.

„Jo jasně už tam běžím"

„Moc děkuju jsi moje záchrana" Hned na to se ozvalo dvojité zapínání.

Priběhl celý udýchaný „Co pak potřebuješ?"

„Já bych se potřebovala dostat dovnitř přes tu ochranku"

„Chceš snad vidět Tinuse?"

„No... Potřebovala bych si sním promluvit"

„Aha tak to jo..." podrbal se na zátylku

*Za 10 minut začínáme* ozval se hlas z mikrofonu a fanynky začali ještě více pištět.

„Tak pojď zachvili začneme" táhl mě přes ochranku které nevěřícně koukala

„V pohodě pánové ta je naše" odpověděl ji „opravdu řekl naše? Já se asi rozteču" pomyslela jsme se nad tím slovem co mi právě řekl.

Šli jsme dlouhou bílou chodbou až jsme se konečně zastavili u obrovských dveří kde už byl slyšet jekot fanynek.

Vešli jsme na stage a hned na to přeběhl Martinus

„Marcusi kde jsi sakra..." ani to nestačil doříct když mě viděl.

„Tak já vás nechám chvíli o samotě, máme 5 minut tak si pospěšte" řekl Mac a někam odešel.

„Emily" řekl tak tiše že jsem ho vůbec neslyšela.

„Tak říkej jak to bylo" Odpověděla jsem mu trochu ráznějším tónem.

*Flashback*

Byl jsem zrovna v šatně a převlékal jsem se no a najednou do dveří vlétla Melanie naše tanečnice a zamkla dveře. V tu chvíli jsem byl jako opařený. Nevěděl jsem co mám dělat, ale určitě jsem věděl že se stane něco co obrátí můj život vzhůru nohama...
Přistoupila ke mě a jemně mi přejela přes hruď až k mému přirození.

"Co to sakra děláš?!" Rychle jsem ji od sebe odstrčil.

Ale ona přistoupila znova a začala mě líbit a třít se o mě. V tu chvíli jsem opravdu nevěděl co dělat moje tělo bylo jako kdybych ho vůbec neovládal... Ale byla opravdu dobrá to musím uznat.

*Konec flashbacku*

Celé jsem jí to popravdě vysvětlil a v celku mi byla její reakce někde... Nechtěl jsem to řešit. Hlavně teď když jsem šťastný s Melanie.

"Emili je mi to moc líto, ale nevím jak ti to mám říct .... Víš já už tě nemiluju" řekl Martinus.

Tahle věta byla ta nejhnusnější co na světě může existovat. Píchlo mě u srdce a já měla pocit že to nedokážu...

"A..a-ha, jako ty jsi mi celou tu dobu lhal ?!? Děláš si ze mě prdel?!!!" Docházeli mi síly a měla jsem stou chutí ho zabít.

"Nelhal... Jenom prostě jsem zjistil že to umí líp... Jžš já promiň to jsem asi neměl říct"

"Tak to jsi u mě posral kamaráde! Tak ty hodnotíš holky jenom podle toho jak jsou dobrý v posteli jo? To jsi teda fakt pěknej hajzl. Tak až zase budeš chtít s něčím pomoct a ne jenom v posteli tak jsi jdi za někým jiným! Jsi jenom obyčejný děvkař to je všechno! Tak si to užij s tou svojí pipinou a mě už nepiš a ani se o nic nepokoušej. " Můj asi dvou minutový proslov skončil a já byla úplně krásně volná. Všechna ta špína co jsem mu měla za potřebu říct se smyla.

"Notak kluci jděte už za minutu začínáme" ozvalo se a Tinus nad tím vším pokrčil rameny a odešel se připravit.

Měla jsem stou chutí ho zabít že si to nedovedete predstavit. Krev se ve mě doslova vařila. Vyběhla jsem z haly a pořádně jsem za sebou práskla dveřmi že to snad museli slyšet všichni okolo. Šla jsem na jediné místo kde dokážu být v klidu a to na nejnádhernější místo kde jsme byla poprvé s Marcusem.

ahojky lidičky strašně jste mi chyběli ani nevíte jak ❤ Každopádně po asi astronomicky dlouhé době je tu další kapitola !! Wau 😂❤ Všem se moc omlouvám za moji neaktivitu, ale počítají se mi známky na střední... Chápeme že?
😂👑❤
Užívejte Vánoc a zase někdy příště 😘
❤ Lůca ❤

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Feb 04, 2018 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Friend or boyfriend [Marcus & Martinus Czech FF] *POZASTAVENO*Kde žijí příběhy. Začni objevovat