„Hmm..." zamumlal Mac s šibelským úsměvem.
Za Marcusem ale ještě k tomu vykoukl Tinus. To snad ne, řekla jsem si v duchu.
"Sluší ti to" řekl Tinus až mě to zaskočilo. Hrozně jsem se začala červenat.
„Stichněte!" zasmála jsem se a hodila jsem po nich polštář.
„Tak to teda nee" zakřičeli
Začala polštářová bitva. Samozřejmě že vyhráli protože byla dva proti jednomu, ležela jsem na posteli se zakrytou hlavou aby mě zase netrefili
„Vyhráli jsem!!" zařval Mac
„Stejně to ale nebylo fér" ušklíbla jsem se
„Zvykej si" vyplázl na mě jazyk. Jen jsme nad tím zakroutila hlavou.
"Nepustíme si film„ navrhl Tinus
„Jo klidně" kývla jsme hlavou na náznak souhlasu.
Mac zatím došel pro popcorn a nějaké to pití. Když jsem si sedla vedle Tinuse všimla jsme si názvu filmu V zajetí démonů
„Děláš si srandu?" Já nenávidím horory" řekla jsme
„Neboj máš tu mě a Marcuse" Uculil se
„Hmm" sama jsem se divila že jsem mu neřekla že se na to prostě dívat nebudu.
Marcus konečně přišel s plnou mísou máslového popcornu a sedl si vedle mě takže jsem zase byla mezi nima.
Tak hrozně jsem se lekla že jsme oba chytla pevně za ruku. Udiveně se na mě podívali a pak jsem si to uvědomila. Okamžitě jsem oba pustila a začala jsem se hrozně červenat, naštěstí byla tma takže to nebylo tolik vidět.
Film už byl konečně u konce a kluci pomalu odcházeli do svých pokojů
„Dobrou noc" řekli oba náraz
„Dobrou" řekla jsme a zavřela za sebou dveře a skočila jsme do postele.
Něco mě vzbudilo. Tichým krokem jsem se vydala do místnosti odkud zvuk vycházel. Celkem jsem se bála po tom co jsem viděla ten horor. Došla jsem do kuchyně kde stál Marcus a něco tam dělal.
„Macu?" nejistě jsem se zeptala
„Co?! jo? " hrozně se mě lekl ani se mu nedivím.
„Co tady děláš?" Přišla jsem k němu.
V jedné ruce držel kousek čokolády a v druhé telefon a projížděl instagram.„Nemůžu usnout„ řekl rozespale.
„Ahaa, dáš mi taky kousek čokolády?" zaškemrala jsem.
„A co za to?Hm?" zamumlal
„Já nevím"
„Tak třebaa... Půjdeš se semnou teď projít?" navrhl
„Okej, ráda si pročistím mozek" dal mi kousek čokolády který jsem hned snědla.
Hodila jsem přes sebe bundu a vyšli jsme ven.„Kam jdeme?" zeptala jsem se ho po pár minutách.
„Uvidíš" řekl
Došli jsem k jezeru od jehož hladiny se odrážel měsíční svit, bylo to nádherné.„Tak to je snad to nejhezčí místo na světě„ řekla jsem celkem nahlas.
Mac se nad tím jen usmál ale nic neřekl. Sedli jsme na lavičku a pozorovali šumění vody. Po celou dobu mezi námi panovalo ticho. Až do té doby kdy mi v kapse zabzučel mobil, podívala jsme kdo píše byl to Martinus.
ČTEŠ
Friend or boyfriend [Marcus & Martinus Czech FF] *POZASTAVENO*
FanfictionNemůžu uvěřit tomu co mi udělal, hrozně mě to bolelo u srdce. Nestála jsem o jeho omluvu na tož pak ho ještě vidět. V tu chvíli jsem potřebovala někoho komu se můžu vyplakat a vyzpovídat se. Jak to dopadne se dozvíte v příběhu 😏 FF - Marcus & Mart...