Nereden bilebilirsiniz duygularınızın değişme hızının 3 yıl,8 ay,3 hafta veya bir kaç gün olacağını ?
Nereden bilebilirsiniz kanlı cam kırıkları gibi amansızca ortalığa dağıldıktan sonra huzura kavuşacağınızı ?
İnanır mısınız buna ?
Gücünüz kalmış mıdır inanmaya ?
Yoksa yitirdiniz mi tüm umutları ?
Dante'nin cehennem kapısı üzerine söylediği gibi "İçeri girenler,dışarıda bırakın her umudu."Peki siz bırakmak isteseniz de,umut bırakacak mı sizi ?
Aşk.Aşk bırakacak mı peşinizi ?
Yorulmuştu,içi boş ışık hüzmelerinin peşine takılıp kara deliklerin tuzağına çekilmekten.
Yorulmuştu gözlerinden akamayanlardan.
Yorulmuştu tırmanıp tırmanıp sert kayalara çarparak,kan revan içinde kalarak yere çakılmaktan.
Yorulmuştu tutunmaktan,ama bırakamıyordu da.
Ölmesi gerekiyordu,bu acıyla yeni hayata kucak açmadan önce.Ölüp de dirilmeyi öğrenmesi gerekiyordu.
En sonunda başardı.
Öldü.Saçıldı etrafa,ruhu yayıldı canlı ve cansız her şeye.Her şeyin içinden geçti,artık serbestti.Özgürdü fakat ölüydü.Özgür olduğunu anlayamayacak kadar acı bir ölüm olmuştu.
Dirildi,ama bunu bir başına yapmadı.Diriltildi,bir Savaşçının sıcak elleri yakaladı onu,dağları tepeleri aştı,her vahşi ve dizginlenemez duyguya göğüs gerdi Savaşçı.Fakat kız ona ses vermekten,ellerinde nefes almaktan korktu.Savaşçının sıcak elleri korkuttu onu,fazla sıcaktı çünkü,aşırı ve alışılmadıktı kıza göre.O kar fırtınalarının,vahşi dalgalarla batan gemilerin,şiddetli rüzgarlarla oradan oraya sürüklenen ağaçların,ve soğuğun ortasına doğmuştu.
En azından Savaşçının elleri ona uzanana kadar.O zaman anladı ki,ölümün reenkarnasyona yol açtığını,ve her devirde yeniden doğulduğunu.O zaman anladı ki,Savaşçı ile doğmuştu ömrü.
Yeni bir devirdi onun için,ve umduğu kadarıyla da son devri.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeniden Yaşam
Non-FictionWhen you come out of the storm you won't be the same person who walked in.That's what this storm's all about.