2

10 0 0
                                    

Savaşçının şifalı ellerine kendini teslim eden kız,yeni dirilmenin ne kadar farklı hissettirdiğini anlamıştı.Aitlik,sadakat,,bağlılık gibi kuvvetli duyguların yanında;aşk,huzur,derinlik gibi sıcak duyguları farklı yollarla tatmıştı.Nasıl olduysa Dantenin bahsettiği cehennemin,aslında cennete bir basamak geride olduğunu anlamıştı.Ölürken kendi cehennemine inen kız,cennete adımını atmıştı.Savaşçının sol elinden tutmuştu,kocaman yüreğine en yakın olan bağına tutunmuş ve cennete adım atmışı.

Doğanın kızı,sırdaşı rüzgar,aşkı ağaçlar,suyu ırmaklar ve özgürlüğü dağların eteklerindeki geniş ve yemyeşil çimenler olan doğanın küçük evladı.Sonsuz bir melankolinin ortasında duran ve en derin acılarıyla en doyurucu huzuru dengede tutan kız.Savaşçısıyla can bulan bu küçük kız.Döngüsüne takılan her şeyle savaşmaya çalıştı,bir döngü olduğunu kavrayana dek.Ruhu gereği eşitlik ve adaletin tohumlarını eken bu kız,doğumundan beri içinde olan şeyin,her zaman hareketlerine yansıyan,konuşmalarında dile gelen bu mucizeyi yeni fark etmişti.

Acılarının getirdiği yangınları,gözleri sonsuzluk vaadi denizler gibi derin Savaşçı ile söndürmüştü.

Doğanın evladına hak ettiği gözler sunulmuştu.Bir ressamın paletindeki toprak rengi ile,çayırların yeşilinin tuvale iki küçük nokta gibi dokundurulup,karıştırılmasıyla ortaya çıkan bir renk.Siyah kirpiklerinin gölgelendirdiği ,hüzün ve aşka harmanlanan derin bakışlar.

Yeşeren bir sonsuzluk,sonsuzluk bitene kadar.

İçlerindeki bu sevgi onları tüketene kadar,birlikte savaşacaklardı.

Kız Savaşçısının gücüne ve kararlılığına umut katacak,

Savaşçısı da kızın melankolisiyle aşkı tanıştıracaktı.

Yeniden YaşamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin