Melodi

14 1 0
                                    

Bir şarkı olmalı sana ait.Sadece sana.Hiç kimseye,hiç bir yere,hiç bir ana,hiç bir geceye ve gündüze ait olmayan sadece sana ve ruhuna ait.
Paramparça ruhun için,etkisi az ama birleştirici hevesi yüksek olan bir şarkı.
Oturup bir sigara yaktığın zaman aklına senden başka hiçbir şeyin gelmeyeceği bir şarkı.Sadece kendini sorgulamana yardımcı olacak ve başka kimseyi düşündürmeyecek bir şarkı.
Anılarını tazelemeyecek ve ruhunla bedenini ayrı değil bir bütün olarak sana bırakan bir şarkı.
Ritmiyle kulaklarını sonuna kadar açıp sözleri ve notaları ile seni aldığın oksijen ile bütünleyip yaşadığını sana her dinlediğinde hatırlatacak bir şarkı.
O melodi, o melodi bazen o kadar davetkar olacak ki senin için;üzüntülerinden,acılarından, öfkelerinden hatta sevinçlerinden bile uzak durup ruhsuzca sadece kendini o şarkıya odaklamak ve ritmini kulaklarından başlayarak önce beyninin sonra da kalbinin etten, sinirlerinden ve damarlarından oluşan duvarlarında yankılanması senin için süregelmiş bir gelenek gibi olacak.
Belkide özlemlerden, acıdan, gözyaşlarından, parçalanma ve birden düşüp devrilme korkusundan, haz ve zevkten, kahkahalardan ve sahte tebessümlerden biraz da olsa uzakta olup; beyninin kıvrımlarında dolaşıp geçtiği her yeri siyaha bulayan, kalbini istila edip kanın kirlenene kadar zehrini kalbine damlatan bu şeylerden biraz, bir kaç dakikalığına uzakta olmak kendini ferahlamış hissetmene neden olacak.
Biraz duygusuzluk katıp,duyguların getirdiği yorgunluğu üzerinden bir süreliğine alacak.
Ve sen o kısa zamanda yenilenmiş olarak aynı yorgunluğa dönmeden önce, bir önceki yorgunluğun izlerini biraz silmiş olarak nefes almaya devam edeceksin.

Yeniden YaşamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin