"Bi dk, düşündüğüm şey mi? Aman Tanrım Nate'e mi aşık oldun?!"
"O kadar sessizsin ki çok sağ ol(!) Bi sus kızım ya HERKES DUYDU. "
"Sadece şaşırdım ve sanırım içimden bir parça mutlu oldu."
"Niye mutlu oldu bakiyim o parça?"
"Dur hemen anlatayım. Nate buraya ilk geldiği sene kızın birine sardı. Ama öyle böyle değil, aşırı uğraştı o kız için. Sonra o kız kayboldu. Nereye gittiğini kimse bulamadı. Nate çok üzgündü tabi, biz de üzülüyorduk çünkü Nate tam bir neşe fabrikasıdır. Neyse, günün birinde kız geri döndü ve baktık ki siyah tarafa geçmişti. Sonuç olarak Nate ondan nefret etmeye başladı ve zamanla onu unuttu. Aslında iğrenç esprilerinin altında çok derin bir kişilik var S, belki o derinlere sen dalabilirsin."
"Bilemiyorum. Ama önce onun da beni sevip sevmediğinden emin olmalıyım."
"Bu işi ben hallederim güzelim. Sen daha Mükemmel Gabriella'yı görmedin." dedi ve göz kırptı Gabby.
Sarah ise daha önceleri laf ettiği kezo davranışları gerçekleştirdiğinin farkına vardı. Hoşlandığı kişinin ağzını aratmaca? Kızsal konuşmalar? Sanırım kusacaktı. Şu an bol erkekli ve ter kokulu bir futbol sahasına giderek gerçek benliğine dönmeliydi. Başka türlü oje sürüp romantik komedi izleyen bir kıza dönüşecekti.
Ama içinden bir taraf da artık bir sevgilisi olsun, onunla bir şeyler paylaşsın, mutlu olsun istiyordu. Nate çok şeker bir insandı. Tanrım. O saçları ısırmak isterdi.
Başka bir taraf da Yancy'yi özlemişti. Yancy. Gri çocuk. Hep bir belirsizlik vardı onunla ilgili. Sarah Yancy'den feci şekilde elektrik alıyordu. Birkaç gündür onu görmeyi bırakın haber bile alamıyordu. Ve görmedikçe aklından siliniyordu.
Sarah belirsizliklerden nefret ederdi ve şu an en büyüklerinden birinin içine düşmüştü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Melek Yüzlü Şeytan (ASKIDA)
Teen Fiction"Bazı sırlar siz öldükten sonra açığa çıkar."