Sebulan kemudian
Di dewan semalam
"Cikgu ckp minggu dpn perikse awal tahun.Mcm mana aku nak buka phone minggu depan?Nanti mana tahu dia update gambar baru ke?Alaaa...!" Kata lisa seorang diri.
Biasanya kalau perikse mak Lisa akan mengambil phonenya supaya dia blh fokus dlm peperiksaan..(Kalau author x kena rampas kut?)
Minggu depan
Selepas 1 minggu,mereka bertiga sibuk dgn membaca buku.Pljr2 di sekolah itu semuanya tidak suka akan perikse.Termasuk ngan mereka bertiga tu..(Author pun sebenarnya tidak suka perikse jugak...)Selepas itu mrk perlu prg ke foyer utk beratur.
"Wei korang baca buku x?"tanya Lisa."X pun.Semalam aku stalk GOT7,so aku x adalah buka buku."
"Samalah.Aku pun x buka buku semalam."Jawab Jisoo dan Jennie
Mereka pun berborak agak lama.Selepas itu bdk sesi pagi pun balik.Lisa pun mencari kelibat abg taekwandonya.Selepas beberapa minit dia mencari,dia pun ternampak ngan abg taekwandonya.
"Wei korang abg taekwando aku."
Jennie dan Jisoo tidak melayan pun Lisa kerana mereka berdua asyik berborak.Lisa pun berkata,
"Korang ni palau aku kan?!!!"Jawab Lisa ngan marah.
"Mana ada kita orang palau kau.Apa benda kau cakap tadi?"Tanya Jennie.
"X ade apa2lah."Jawab Lisa.
Lisa pun saja mengeluarkan buku sainsnya.
"Maksudnya sekarang ni aku blh jumpa dialah sepanjang minggu ni."Kata Lisa seorang diri.
Selepas cikgu habis bagi penguguman tentang minggu itu mrk bertiga pun masuk ke kls.
Keesokkanya Lisa mencari kelibat abg taekwandonya dan hari seterusnya hinggalah hari jumaat.Lisa berasa sedih kerana minggu ni sahaja dia dpt jumpa abg taekwandonya.
"Kan best kalau thn ni aku form 5.Mesti stp hari aku jumpa dia.X apelah nanti aku blh tgk insta dia.Nasib baik perikse habis hari ni.So mlm ni dah blh dapat phone."Kata hati Lisa.
Selepas dia blk ke rumah,dia trs minta phonenya dr ommanya.Selepas dia mendapat phonedia trs membuka instanya.
"Dia x update gambar apa2 lagi ke?Sedihnya..Mesti dia busy sbb tahun ni dia ada perikse penting .Harap2 dia dpt A+ dlm perikse awal bulan ni.Taekwando oppa fighting!!!"Kata Lisa srg diri.
TBC
Sorrylah kalau bab ni x best.Author dah x blh fikir dah sbb lagi pun author pun dah nak perikse jugak sekarang ni..Kalau korang rasa cerita ni best korang votelah..Kalau ada yg x kena commentlah ya..Kalau korang nak tunggu bab seterusnya kena tunggu bulan 8 kut?..Lagi satu thank you sbb baca cerita ni..Doakan author dpt A dlm semua subjek...
YOU ARE READING
[ᴄ]ᴀʙᴀɴɢ ᴛᴀᴇᴋᴡᴀɴᴅᴏ || ᴊᴋ x ʟɪsᴀ
Fanfictionᴊᴜɴɢᴋᴏᴏᴋ x ʟɪsᴀ ғᴀɴғɪᴄ - Lelaki yg aku cinta selama nih rupanya x sayang aku.Tapi aku akn ttp menunggu abg taekwando aku utk menyukai aku balik.Aku sanggup sabar walaupun dia caci aku,aku sanggup.Saya akn sentiasa sayang abg taekwando- 𝔸𝕓𝕒𝕟𝕘 �...