Di kanada
"Akhirnya aku sampai gak kanada...Ya!!!Baik aku call omma nnti omma risau lak.."
Lisa pun mendail nombor ommanya...
"Yoboseyo..."
"Omma...Lisa dah sampai ni..."
"Baguslah...Risau omma kamu x call omma...Omma ingat ada yg x kena ngan kamu tadi"
"X ade apa2lh omma...Omma Lisa end call dululh...Lisa nak prg hotel yg pengarah dah booking utk Lisa.."
"Ok...Hati2"
"Baik omma...Omma pun sama jaga kesihatan omma..."
"Yelah ank kesayangan omma ni..."
"Omma Lisa end call dulu ya...Annyeong omma..."
"Ne...Annyeong"
Omma Lisa pun end call..Skip
Di Hotel
"I want to check in"Tanya Lisa kpd org yg menjaga kaunter hotel tersebut
"Oh sure...What's your name and were you came from??"
"My name is Lalisa manobal..I'm from Korea..."
"Wait a second...Oh this your name..."
"Ok"
"This is your key and number of your room is 199A at level 5"
"Oo...Thank you..."
"You are welcome"Jawab org yg menjaga kaunter itu
Selepas Lisa mendapat kuncinya dia pun prg ke bilik yg dia diberitahu tadi...
Selepas beberapa minit Lisa pun sampai ke biliknya...
"Ha!!Ni dia"Kata Lisa ngan nada gembira..
Selepas dia membuka biliknya dia terus menuju ke katil dan terus baring..
"Hish penatnya...Aku nak mandilh..Lps mandi boleh prg jalan2 kat Canada ni...Tgk daun maple..."
Selepas Lisa siap mandi dia pun bersiap utk keluar...Di hotel Jungkook
Jurulatih Jungkook mengetuk pintu..
"Boleh jurulatih masuk"
"Masuklh jurulatih.."
"Hari ni jurulatih akn beri kebenaran utk semua atlet taekwando utk keluar bersiar di sekitar Canada ni.."
"Seriuslh coach.."
"Ya..kamu prglh tenangkn fikiran kamu dan prg bersiar-siar di Canada..."
"Baiklh coach..."
"Coach nak keluar dulu nak prg ckp kat yg lain"
"Baik coach..Terima kasih coach."
Selepas coach Jungkook keluar Jungkook pun keluar utk memberitahu kpd kwn baik nya Park Jimin..
"Woi Jimin bangunlh"
"Apa benda kau ni gerak aku pagi2 buta ni"
"Kepala otak kau pagi buta dah tgh harilh"
"Oo ye ke...Apa bendanya gerak aku ni??"
"Coach bagi kita keluar gi bersiar kat Canada ni...Jomlah."
"Ha!Apa dia??"
"Coach bagi kebenaran semua atlet taekwando utk prg bersiar-siar...!!!!"Jerit jungkook di telinga jimin
"Ishhh kau ni x yahlh nak jerit kat telinga aku!!!Aku dgrlh..Aku bunuh kau baru tau!!!"
"Padan muka kau sape suruh x dgr kan dah kena ngan aku...hahhahahahahahah....Padan muka kau...Jomlh...Kau cepatlh bersiap kalau kau lambat aku jerit lagi kat telinga biar terus peka...Hahhahahaahhaha..😈😈😈😈"
"Ok2...Aku bersiap secepat yg mungkin..."
"Cepat ya...Ingat!!!"
"Ok2...Kau tunggu lah kat luar...Nnti seksilh nampak badan aku..."
"Kau ni pahal aku bkn kunyitlh nak tgk badan kau yg x seksi tu tolonglh...Oklh aku pun nak keluar...Aku pun x nak tgk pun kau punya badan yg x berapa seksi tu"
Selepas itu Jungkook pun keluar dari bilik JiminSelepas Jimin siap mereka berdua pun bergerak ke tempat pertama yg mereka akn tuju yg itu Quebec(Quebec???Readers rasa Quebec tu mcm pernah dgr kan...Actually mmg pun...Tempat goblin...Hahahhahahah...Actually mula2 author nak buat Vancouver tempat husband author lahir...Hihihihi...)
Semasa di The Parliement Garden
Lisa berjalan2 melihat permadangan yg ada di situ...
"Wah cantiknya daun maple...Akhirnya impian aku tercapai utk melihat daun maple...Aku nak ambik gambarlh kat pokok daun maple tu mcm dalam cerita Goblin...hihihihihi"
Ketika Lisa dlm perjalanan prg ke pokok daun maple itu, dia telah terlanggar srg namja..
"Opp....I'm really sorry...I'm accindetally... "
"Kau ni x nampak ke org lalu...Kau main terjah jer kan...Habis dah kopi yg aku beli tadi tunpah kat baju mahal aku...aku baru jer nak keluar...Nak tgk pemadangan...Tiba2 kau langgar aku semua rancangan aku terbatal...Kau ni lain kali x leh tgk kiri kanan dulu baru jalan...Kau ada otak x??!!!"
"Ooo org korea ke???Saya minta maaf2 sgt22...Saya mmg x sengaja....Biar saya lapkn kopi yg tumpah kat baju awk..."
"X payahlh!!!"
"Saya minta maaf sgt2.."
"Kau prglh...Aku x tgk muka kau....Kalau aku jumpa kau lagi aku x akn maafkn kau...ingat tu..."
"Baiklh.."
"Wei jimin jomlh balik aku dah x ade mood nak jalan2 kat sini..."
"Kau ni pahal lak...aku baru jer sampai kat sini dari beli kopi tadi...tiba2 kena balik..finelh jom"
Mereka berdua pun balik...
"Ish mamat tu tau marah jer..Dah ckp sorry pun nak marah lagi...tapi kn aku mcm pernah nampak jer mamat tu...Tapi kat mana ya??"TBC
Hari readers..Actaully author malas tul nak update cerita ni...😊😊😊...tapi disbbkn ramai org baca author update...author akn siapkn cerita ni thn ni gak...Apa2 pun thanks pada sape yg baca cerita ni....Jgn lupa vote ngan comment tau...Terima kasih😀😀😀😀😀Actually author x pandai pun bahasa Inggeris...Bi pun paling tinggi dpt B jer...readers lak mcm mana???😄😄😄
YOU ARE READING
[ᴄ]ᴀʙᴀɴɢ ᴛᴀᴇᴋᴡᴀɴᴅᴏ || ᴊᴋ x ʟɪsᴀ
Fanfictionᴊᴜɴɢᴋᴏᴏᴋ x ʟɪsᴀ ғᴀɴғɪᴄ - Lelaki yg aku cinta selama nih rupanya x sayang aku.Tapi aku akn ttp menunggu abg taekwando aku utk menyukai aku balik.Aku sanggup sabar walaupun dia caci aku,aku sanggup.Saya akn sentiasa sayang abg taekwando- 𝔸𝕓𝕒𝕟𝕘 �...