Jungkook POV
Dan di dlmnya ada dua pucuk surat..Maybe utk aku??Aku pun membacanya..
"Hai awk..Saya Lisa..Saya nak minta maaf ngan awk kalau selama ni saya kawen ngan awk saya telah menyusahkn awk..Saya minta maaf sbb x bagitau awk yg saya ada penyakit..Saya ada kanser otak..Dan saya hanya boleh hidup selama tiga bulan jer..Selama saya hidup dgn awk saya rasa bahagia Sgt..Terima kasih sbb bagi saya cintakn awk dari saya form 2..Terima kasih Abg Taekwando...Lisa sayang kn Abg Taekwando..Saya nak awk tau yg saya lah yg hantar message Kat insta awk..Mesti awk marah kn sbb saya balas Bye jer..Saya minta maaf..Dan saya nak awk tau yg saya cintakn awk..Lagisatu kalau awk nak kawen lain lps saya x ade ni saya harap awk jumpa pengganti utk jadi pengganti saya..Saya x kesah pun awk nak kawen lagi..Lagipun saya bkn ada lagi di sisi awk.."From Lisa
Aku mengalirkn air mata selepas habis membaca surat yg Lisa tulis kpd ku..Jadi rupanya Lisa ialah bdk yg message aku kat insta masa aku form 5..Mmglh aku geram..Sbb masa tu aku tanya sape dia,dia x jawab..Kaau readers pun readers geram gak kn??
Aku mengambil surat yg kedua..Dan nampak sgt surat tu surat lama...
"Hai abg taekwando..Huishh rasa lain pulak tulis mcm ni..Apa2 pun saya Lisa dari kelas 2B..Saya minat abg masa abg kat atas stage cover lagu BTS fire version Taekwando..Serius abg gempak..Abg hensem lak tu..Saya sebenarnya nak terus terang tapi saya malu plus takut..Lagipun abg ramai sgt fan..Tkt fan abg marah..Dan saya nak abg tau yg saya yg message abg kat insta hari tu..Serius saya minta maaf sgt2..Saya rasa abg mesti marahkn??Saya minta maaf..Saya nak kawen ngan abg satu hari nnti..Ianya adalah satu impian saya..Saya sayang abg...Hihihihi..😊😊😊"
From Lisa (2B)
Aku mengelap air mataku..Aku terus tergelak..Sbb surat tu lawak sgt..Dan memang dia yg message aku..Hahhahahahhaha 😂😂😂😂..
"Knp appa gelak srg2 ni??"
"X ade apa2 lh Jaebum.."
"Hishh appa ni..Kalau org tgk mesti org ingat appa x betul.."
"Amboi Jaebum mulut tu appa stapler karang!!"
"Sorry2 appa..Jaebum x sengaja.."Aku pun memeluk Jaebum....
The end...
Mcm mana sad x??Mcm x sad kn..hahahahhahah..Banyak lawak jer..😂😂😂Author berterima kasih sgt pada sape yg baca cerita ni dari bab satu sampai habis..Thanks guys😘😘😘😘..Author sayang kn guys..사랑해!!!Thanks pada sape yg vote cerita ni..Hope korang terus baca cerita author..Selepas ni author maybe akn publish cerita baru..Tajuk cerita author yg akn author maybe akn publish ialah Rain...
YOU ARE READING
[ᴄ]ᴀʙᴀɴɢ ᴛᴀᴇᴋᴡᴀɴᴅᴏ || ᴊᴋ x ʟɪsᴀ
Fanfictionᴊᴜɴɢᴋᴏᴏᴋ x ʟɪsᴀ ғᴀɴғɪᴄ - Lelaki yg aku cinta selama nih rupanya x sayang aku.Tapi aku akn ttp menunggu abg taekwando aku utk menyukai aku balik.Aku sanggup sabar walaupun dia caci aku,aku sanggup.Saya akn sentiasa sayang abg taekwando- 𝔸𝕓𝕒𝕟𝕘 �...