Minggu depan
Sebelum Lisa prg ke sekolah,
"Aku hrp hari ni,hari terakhir aku sekolah aku dpt jumpa ngan abg taekwando buat kali terakhir" Kata Lisa dgn nada berharap..
Di sekolah
Jennie,Jisoo dan Lisa prg ke foyer sejurus mereka sampai ke sekolah..
Lisa:Korang!Doakan aku dpt jumpa ngan abg taekwando aku buat kali terakhir hari ni...
Jennie,Jisoo:Okey!!!👌
Lisa:Semalam aku ada tulis surat utk abg taekwando aku..
Jennie:Ye ke???
Lisa:Haah...Aku ingat nak bagi dia hari ni nnti masa dia habis perikse tu..Tapi aku x beranilah..
Jennie:X ape.Kitaorg tolong kau.
Lisa:Ye,ke korang nak tolong aku ni??Terima kasih sbb korang nak tolong aku..Korang mmg kawan terbaik aku...hihihihihi😊.Tapikan kalau kau x jumpa dia nnti mcm mana?
Jennie:X ape jgn risau nnti jumpalah tu..Aku akn pastikan aku akn jumpa ngan dia...
Lisa:파이팅!!!!hihihihihihihi..Tapi x susahkan korang ke???
Jennie,Jisoo:X ape...
Lisa:Thanks korang...Aku sayang korang..
Jisoo:Masa ni baru kau nak ckp kau sayang kitaorg..Apa benda ni??Masa mcm ni baru nak ckp...
Jennie:Tulah..apalah..Jadi selama ni kau x sayang kitaorg lah ni??!!!
Lisa:Mana ada??!!!Aku sayanglah...
Selepas mereka rancak berborak,cikgu pun sampai utk pengumuman seperti biasa..
"Hari ni kelas yg dtg akn duduk di kelas yg ditetapkn oleh guru.."
Lisa:Alahai...
"Kelas 2A akn duduk di kelas 5 Sains.."
"Apa kelas 5 sains???Tu kelas abg taekwando!!!!Nampak sgt kitaorg ni ada jodoh...hihihihihihihihi" Lisa berkata srg diri...Jennie dan Jisoo merasakan Lisa lain mcm.Mereka pun tanya...
Jennie:Kau ni pahal senyum srg2??Gila ke..
Jisoo:Tul tu..Kau pahal..Mmg dah gila ke??!!
Lisa:X adelah..Aku saja..Korang nak tahu x??
Jennie:Tahu apa?
Lisa:Actually,kelas tukan sebenarnya kelas abg....X ade apa2lah..hahhahaahahahhahaha...
Jennie:Aku ingat apa benda do kau ni..bagi karang baru tau..
Lisa:Mian...SKIP
Waktu rehat
Semua bdk yg menduduki peperiksaan dibenarkan utk pulang ke rumah atau ke kantin utk makan dan mengulang kaji utk exam yg seterusnya...
Ketika itu Lisa,Jennie dan Jisoo rehat bersama dgn bdk yg sama tingkatan dgnnya..
Ketika Lisa sdg membeli makan,dia ternampak abg taekwandonya di sebelahnya..
Lisa cepat2 membayar makanannya dan terus berlari..Ketika dia hendak berlari dia pun terlanggar abg taekwandonya...
"Opp..Sorry..Saya betul2 minta maaf ya.."
"Ohh..gwenchana..x apelah awak pun x sengaja......kan??"
X sempat jungkook menghabiskan ayatnya Lisa pun berlari ngan lajunya dan prg ke arah Jennie dan juga Jisoo..Jennie:Kau ni pahal..Lari mcm org kena kejar ngan anjing tau x!!!
Jisoo:Haah!!Tul tu..apahal kau ni??
Lisa:Tadi aku terserempak ngan abg taekwando akulah...Masa aku tgh nak beli makanan,dia tul2 ada kat tepi aku do!!!Lps tu aku terlanggar dia,aku minta maaf lps tu,aku larilah...
Jennie:Kau ni pun x yah nak lari mcm tu,mcm kau nak kena culik jer tau x???
Lisa:Yelah..Manalah aku tau..Dah aku takut ngan nervous ngan malu..
Jennie:Apalah kau ni..relakslah..Kan kau dah nampak dia tadi,asal kau x bagi surat tu kat dia tadi???
Lisa:Haahlah..Tapi....Aku lupa nak ambik surat tu..surat tu ada kat ataslah...Asal korang x ingat aku jugak..Dahlah hari aku last sekolah,esok dah x ade..Mcm mana aku nak bagi surat tu..
Jennie:Alaa relakslah..Nnti mana tau kau jumpa ngan dia balik ke??Ya lagi satu asal kau nak marah kitaorg lak pasal x ingatkan kau!!!!ishh bdk Lisa ni..bagi karang baru tau..
Jisoo:Haah tul tu..Asal kitaorg lak kena marah kitaorg bkn tau pun yg dia ada kat kantin..kitaorg bkn spy nak kena perhati setiap gerakan dia!!!Tul x Jennie??
Jennie:Tul tu...Dah sekarang ni x payah nak gaduh dah..Sekarang kau doa jerlah yg kau jumpa ngan dia satu hari nnti..Lps tu kau kawen ngan dia...
Jisoo:Tul tu..
Lisa:Yelah Jennie..Lagi satu korang ni sejak bila lak asyik suka ckp tul tu,tul tu...Dah jadi habit ke??
Jennie:Yelah tul jugak tu..Jisoo kan yg mulakan..Hhahahahhahahahhahaha...
Jisoo:Yelah aku jugak yg kena..Taulah aku lagi tua dari korang..Jahatlah...Mereka pun bergelak ketawa..Selepas lama mereka berborak loceng pun berbunyi..
"Kringggg"
Lisa:Jomlah masuk kelas..Nnti cikgu bising lak..
Jennie:Okey jom...
Jisoo:Jom...Mereka bertiga pun bergerak ke kelas...
TBC
Hahhahahahh..thanks sape yg menunggu utk bab ni..Dan cepatlah baca,dan naikkan sampai jadi 200 view..hihihhihihih😊😊😊😊Tolonglah jadi readers yg comment ngan vote..Barulah author semangat nak tulis...Lagi satu,actually cerita ni x habis lagi..Kalau nak tahu apa jadi ngan Lisa and Abg taekwandonya kena tunggulah bab seterusnya...Lagi satu kalau ada kesalahan ejaan,commentlah...Thanks sebab baca bab ni...Bab yg mcm gila ni..Apa2 pun thanks...고마워..☺☺☺...
YOU ARE READING
[ᴄ]ᴀʙᴀɴɢ ᴛᴀᴇᴋᴡᴀɴᴅᴏ || ᴊᴋ x ʟɪsᴀ
Fanficᴊᴜɴɢᴋᴏᴏᴋ x ʟɪsᴀ ғᴀɴғɪᴄ - Lelaki yg aku cinta selama nih rupanya x sayang aku.Tapi aku akn ttp menunggu abg taekwando aku utk menyukai aku balik.Aku sanggup sabar walaupun dia caci aku,aku sanggup.Saya akn sentiasa sayang abg taekwando- 𝔸𝕓𝕒𝕟𝕘 �...