♢ 1. Bölüm ♢

28 4 0
                                    

4 kişiden oluşan bu grupta ,

David,
19 yaşında İngiltere de yaşıyor. Tek çocuk o yüzden özgür bir kişiliğe sahip. Tam bir psikopat dalaşmadığı mafya adamları yok. Una adında çok güzel bir sevgilisi var.

Una,
David in sevgilisi 18 yaşında aynı şekilde o da ingiltere de yaşıyor. Çok güzel resim yapar. Ailesi 4 kişiden oluşuyor. Yani bir de kız kardeşi var. Kız kardeşi Elsa da onun kadar güzel.

Elsa,
Una nın kız kardeşi 17 yaşında tabi haliyle Elsa nın kız kardeşi olduğu için oda İngiltere yaşıyor. Çok iyi karate yapar. Bunun bir de Sevgilisi var. Adı da Alex ...

Alex,
Elsa nın sevgilisi. Ayrıca David in çok yakın arkadaşı birbirlerine kardeş gibi davranırlar. Alex de 19 yaşında çok iyi bir bilgisayar kurdu.

Bu 4 kafadar bilinmedik bir köye giderler.

Orada bir olay olmuş ve bu olay herkesi etkilemiştir . Köy çok sessiz bir yerdir. Bir zamanlar bir aile lanetlenir sonra esrarengiz bir şekilde ortadan kaybolur köylüler bunun nasıl olduğunu anlamazlar anlayamazlar.

Bir de bu ailenin 3 tane çocuğu vardır.

Anneleri bir zamanlar kafayı yemiş. Eee tabi bununda bir sebebi vardır illaki. En küçük çocuğu yani 3. evladı daha yeni doğmuştur. Daha 6 aylık bir erkek evlat.

Her gece köylüler bu bebeğin sesini duyar.

Acaba bu olağanüstü sır nedir ?

Okuyalım görelim ...

DEHŞETLİ GÜNLER Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin