XIII. Liliac?!

229 10 2
                                    


Convorbire telefonică.

- Caroline?

- Da Mike.

- Unde naiba esti?!

- Caut un spiriduş care mi-a furat oala cu tampoane pentru că sunt pe stop! Ia gândește măcar o secundă!

- Dacă asta e o gluma, nu e una bună deloc!

-Nu eu vorbesc serios, e mic, verde și are o oala cu tampoane.

- Caroline! Serios, unde esti? Mârâii el la telefon, deja plictisit de jocul fetei.

- La dracu' îi spun acum să mă lase să plec, e un spiriduș tare enervant!

- Caroline, nu e amuzant! Toată casa este plina de flori! Spune-mi unde ești!

La auzul celor spuse de fratele ei Caroline rămase fără glas.

-Mike, vin acum. Reuși să spună fata apoi închise, grăbind pasul înspre casă.

-Nu, nu din nou! De ce se mi se intampla mie asta, mama si tata o să ma omoare dacă află! Se apostrofă fata, vorbind singură pe strada. Noroc că nu era nimeni. 

Ajunsă acasa își dădu seama că fratele ei nu glumise cu nimic, casa nu că era plina de flori, ci zici că era chiar florarie. 

Un miros persistent îi ajunse la nas fetei. 

Liliacul are proprietati uimitoare pentru calmare și relaxare. 

Nu și la Caroline, care nu doar că nu putea să se calmeze, dar și...

-Hapciu! Stranută ea deodată, ridicând privirea cu ochii înlacrimati. 

Liliac...!

SentUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum