12 BÖLÜM..♡NAZLI NIN OYUNLARI♡

2.7K 151 28
                                    


❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
Ben ne yapıyorum bu yalnış.
O benimle zorla evlendi, olmaz ben kocama aşık oluyorum bunu öğrenirse Emir beni öldürür hem o kötü biri bana çok kötü davrandı. Onula neden evlendik onu bile bilimiyorum. Kendinle gel Nazlı o kaba hayvan odun Emir Karadağ.
Ama ben onun adına söyleyince bile kalbim çıkacakmış gibi hissdeyordum ben ne yapacağım offfff,

Dedi NAZLI ardından,
söylediği kelimeleri idrak etmeye çalışıyordu az önce kocasına olan duygularını fark etmişti. Nazlı kafasında dönen düşüncelerden kurtulmak için kafasını bir oyana bir buyana salladı.

Ama ne fayda her şey ortadaydı Nazlı 'nın EMİRE olan duyguları hoşlantıdan ödete bir şey olmuştu. NAZLI düşünürken kapının açılmasıyla kapıya baktı evin bir çalışanı onu kahvaltıya çağırıyordu.

Genç kız kafasını evet anlamında saladı sonrada derin bir nefes.

Alıp aşağıya indi genç kız yavaş adımlarla" masaya doğru gitti Bugün kahvaltı masasında Meral yenge ve Ece vardı Bahri dede ise bir yakınını ziyarete dışarı çıkmıştı.

Genç kız sempatik güzel yüzüyle Günaydın deyip masadaki yerini"

Almıştı tabağına bir şeyler alan Nazlı çatalıyla " tabaktakileri yiyeceklerle oynamaya başladı hala aklı.

Emir'deydi Ece Nazlı'nın dalgın olduğu fark etti sonrada merakını gidermek için soru sordu

Nazlı canım. Neden bu kadar dalgınsın yoksa abinmle dün olanlar yani kusmusunuz Nazlı ne oldu? Diye sordu genç kız ise Ecenin sorusuna cevap vereceği sırada Ecenin Telefonu çalmıştı derin bir nefes alan Nazlı

Sorulardan kurtulmuştu nedeni ise Emir'den konu açılınca eli ayağına birbirine dolaşıyordu Nazlı çok garip hissediyordu çok farklı genç kız düşüncelerinden sıyrıldı ona bakıp gülen yegeye baktı meral yenge ise aklından geçen şeyleri dile getirdi genç kız kurtulduğunu sanarken.

Yengesi gülerek konuşmaya başladı Nazlı ise onu dinlemekle yetindi yazık Nazlı yengesinin soru soracağını.

Sanarken Meral yenge masadan kalktı ve kolutğa geçti ardından Nazlı gel yanıma dedi Genç kız kalkıp meral yengenin yanına oturdu ne diyecekti diye beklerken Yengesi gülerek konuşmuştu.

Nazlı bak iyi dinle beni sana çok önemli bir taktit verceğim bu sayede ben kocanı tanıyacak ve onu hoşlandığı şeyleri yapacaksın
Yani sen Nazlı kocanı tanımıyorsun fazla sevdik evledik dediniz ama beli sen Emirin neler sevdiğini bilmiyorsun.

Mesale söyle Nazlı Emir nelerden hoşlanır bak bimiyorsun şimdi ben sana söyleyeceğim kocanı elde tut yakışıklı adam genç zengin kızlar kapar ayol kocanı kızım dinle meral yengeni.

Genç kız şaşkınlıkla biraz kızarak durup dinlemişti. Ama Nazlı iç sesi susmuyordu. Genç kız yüzünü asıp

"İç sesnine kulak varedi"

Yapma be yenge onu ismini ikide bir söyleme kalbim çıkacakmış gibi hissdeyordum nefesim kesiliyor. Hem onun sevdiği bir şey olmaz çünkü hiç bir şeyi sevemez ama halısın yenge çoook yakışklı çok tatlı. Hem kızların saçını başını yolarım birakmam kocamı neee ben ne diyorum tövbe tövbe. iç sesim fesat oldu anam kafayı yedım ona acıyorum ondan yoksa o odun koca mmm yok Nazlı yok kendine gel.

Ah çok komik bir durum Nazlı kabul etimiyor bir türlü genç kız siritirken meral hanım konuştu

Nazlı ne gülüyorsun kızım dinle dedi genç kız sinsice gulmseyip kocasını sevdiği şeyleri öğremek için sabırsızlanıyorudu.

BELALI KARIM #Wattsy 2017Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin