Arkadaşlar merhaba herkese uzun bir aradan sonra nazlı ve emirin hikayesiyle belalı karım sizlerle.
Keyifli okumalar yorumlarınızı bekliyorum destek olmayı ihmal etmeyin:")Bazen aşk insanı o kadar ele geçirki. Ne dediğini değil nerde olduğunu, bile unuturan bir duygu insanı ele geçiren devre dışı bırakır bunun bir göstergesi olan ilan genç kız kocasının kollarında, mavi gözlerine Emir'in siyah gözlerine kilitlerken onun durmaya yol alan kalbinin sesi aralarındaki sessizliği bozmuştu.
Nalı'nın inip kalkan göğüsü ama artık ne için yerinden çıkan bu kalbin sebebine geldi, son 10 dakikada duyduğunu şeye gelince Nazlı istemsizce gülümsedi gözlerini aşağıya çevirerek. Tekarar gözlerini emire çevirirken, genç adam ise anlamsız bakışlar için de, karısına bakıyordu ne olduğunu anlamayan emir karadağ kendisine bakıp aşk itrafi duymuşcasina gözleri gülen Nazlıya baktı koları arasındaki karısını anlamaya çalıştı ama pek başarılı olmamıştı hayran hayran bakan Nazlıya. Seslenmeye karar verdi",Nazlı..
Geç kız banamısın bile demedi emir de tekarar. Nazlı dedi tam bu anda,Genç kızın aniden az önce kurduğu hayalinden uyanmasını sağlamıştı evet emir karadağ karısına aşkı ilan etmemişti o sadece Nazlının hayaliydi.
Bunu anlayan genç kız butun hücrelerinde bir titreme, hisedi ama kalbi hayal kırıklığı içindeydi bu hayali gerçekmiş gibi yaşayan Nazlının gözlerinden akan yaşlar oldu emir sert ifadesini takınıp ne olduğunu anlamamıştı tam o sırada genç kıza nazlı ne oluyor neyin var hem ağlama birazdan evde oluruz korkma dedi emir karadağ. Başını anlamış olduğu yönünde salayan genç kız karışık duygularını iç sesiyle dile getirdiNazlının iç sesi.^:
Allahım bu hayal olamaz emir karadağ bana o kadar şey dedi seviyorum dedi ya bu nasıl olur evet ben duydum
Bu kalbim sana diyorki Nazlı karadağ seni seviyorum bunu dedi offf salaksın nazlı salak emir seni sevmiyor ki niye aşkı ilan etsin.,
Offff ya offf resmen odun kocam beni sevsin aşığım desin diye hayal kuruyorum ne ara bu kadar aşık oldum ben nee dedim aşık mi ben hayatımı maf eden emir karadağa aşık mıyım of iyice saçmalıyorum ben.Nazlı içindekileri dökünce kendisinin ne hissetigini kendisine itraf etmişti aşk itrafi romantik anlar güzel sözler bunların kendisinin bir, hayali oluduğunu anlayan genç kızın, isyanı faydasızdi ikisini kaçırılması. Sonra kaçmaları yeni yılda emirle ilgili kurduğu hâyaler. Farklı bir gün yaşayan ikili ormandan ayrılmak için
Yola koyuldular Nazlı ve emir.1gün sonra.
Karadağ malikanesi dun geceki davette emir ve karsinin baş başa bir yerlerde olduğunu söylemiş kaçırılma olayı da saklamışlardı sağ sağlim eve gelen çiftin.
Dünü geride bırakıp sabaha uyanmaları olmuştu evin bahri dedesi şirkete gitmiş korhanla gitmesi gereken bir yer var-dı yaşlı adamın son zaman larda nereye gidip geldiği de şüphe çekici olsada kimseyi rahatsız etmemişti.kalan aile fertleri kahvaltıya inerken nazlı da morali bozuk bir şekilde masaya oturmuştu bunu fark etmişti emir fakat masada fazla kalmayıp odasına kahvesini isteyip çıkmıştı.Meral yengenin soruları genç kızı. Bunalmıştı ece ise okula gitmişti genç kız masadan kalkıp bahçeye çıkmıştı.
Derin bir iç çeken genç kız bahçede olurken kapıya yanaşan siyah lüks arabadan inen bir adama gözü kaymıştı karadağ yalısına gelen bu adamın yanında bahri dedeyi görmüştü ve şaşkınlık la bakmıştı.
Arkadaşlar vakit bulamadığım için gece bu bölümü hazırladım umarım beğenirsiniz..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BELALI KARIM #Wattsy 2017
Romance"Genç" iş adamı EMİR; KARADAĞ yakışıklı karizmatik öfkeli aynı zamanda kadın, düşmanı can borcunu ödemek için, evlenmek zurunda.. kalırsa; onun sevmediği bütün özelikleri taşıyan Nazlı onun hayatını değiştirebilecekmi? Ve nazlının hayatıyla, ilgi...