"Seni Herşeyden Çok Seviyorum"

121 3 2
                                    

Sabah saat 5'te kalktım.Bu heyecandan olsa gerek.Hemen Su'yu kaldırdım.Su kalkmayınca "Su ama bak Kıvanç ile konuşamam."dedim.Hemen ayağa fırladı. Aşağı indik.Bi kaç bisey atıştırdık.Su benden heyecanlıydı.Çok fazla bisey yedirmedi bana.Kolumdan tuttu hemen odaya çıkardı.Okul formalarımı giydim.Saçlarımı düzleştirdi.Parlatıcı sürdüm, pek belli olmuyordu zaten.Su elimden tuttu ve beni döndürdü."Yine her zamanki gibi harikasın." dedi.Gülümsedim.Ve aşağı indik, ayakkabılarımı giydim,kulaklığımı taktım, Su'ya kocaman sarıldım.Sonra yola koyuldu m.Baya heyecanlıydım.Su'yu düşünüyordum bi andan benim için herşeyi yapıyordu.Canım yaa.O da Kıvanç'ın gruptaki Selim'den hoşlanıyordu.Kıvanç ile bizim iş olursa belki onların da olurdu.

***

15 dakikada eve geldim.Çıkması yakındır dedim içimden.Derken çıktı kapı açıldı.Biraz ilerlemesini bekledim.Ilerledikten sonra ardından ben de yola çıktım."KIVANÇ!"diye bağırdım.Arkasına döndü.Bana baktı ve tekrar kafasını çevirdi. Ne oluyordu yaa!!Tabi çocuk da haklıydı onca şey oldu.Arkasından koştum hemen.Kolundan tuttum"Kıvanç yapma böyle bi beni dinle"dedim.Gözleri mi dolmuştu.Tanrım ben de ağlıyacaktım."Kıvanç bak dünkü olanları konuşacaktım ben ağladım evet ağladım çünkü ben hiç böyle bişey beklemiyodum şaşırdım bi anda o yüzden.Şimdi sana sadece şunu söylemek istiyorum.KIVANÇ SENI SEVIYORUM.Ve senin olmak istiyorum tamam mı sadece senin."Kıvanç'ın gözünden yaş gelmişti.Bana baktı baktı.Gözyaşını sildim ellerimle.Kollarını açtı sarıldı sımsıkı kavradı beni.Nasıl da mutluydum.Saçımı öpüyordu.Hic bırakmıycakmış gibi sarılıyordu.Fısıldadı."Seni herşeyden çok seviyorum Ece."

Şimdi Senden Vaz Mı Geçmeli?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin