''Sadece Benim Ol''

166 5 1
                                    

KIVANÇ'IN AĞZINDAN

İşte gelmişti!Nasıl ikna etmişlerdi acaba onu.Neyse şimdi bunu düşünemiycektim.Çünkü güzelliği yine beni benden alıyordu.Her zamanki gibi gene harikaydı!!Bu tarafa baktı.Gözgöze geldik.Beni fark edince hemen kafasını çevirdi.Neden böyle yapıyordu ki?Yoksa benden hoşlanmıyor muydu?!Ama onunla konuşmam gerekti ayağı kalktım anında Su ıle Ekin bizimkilerin yanına geldilerEce ile beni yalnız bırakmak için yanına oturdum.''Selam''dedim.Hiçbir şey demedi.''Peki.Konuşmıycaksın sanırım ama ben konuşucam şimdi sana her şeyi anlatıcam.EVET!Hoşlanıyorum senden hem de deliler gibi aşığım sana sürekli seni düşünüyorum ben Ece nasıl desem ben sana fena bağlandım ECE!Bak korkma sakın ben seni hiç üzmem üzemem de ben sana kıyamam diyorum ya ben sana çok bağlandım.Ece gerçekten seni herkesden kıskanıyorum Su'dan bile.Çünkü öyle bağlanmışım ki sana bazen kim olduğumu unutabiliyorum..ECE BEN SENİ SEVİYORUM.!!Ece,sadece benim olmanı istiyorum.BAK SADECE BENİM!!Ece Benim OLUR MUSUN!''Ben bunları söylerken gözleri doldu bir yaş aktı o güzel gözlerinden çantasını da alıp hızlıca kaçtı.Hiçbir şey dememişti.Ben ben gerçekten şaşırmıştım.Ece 'siz ne yapardım ki!!

ECE'NİN AĞZINDAN

Kıvanç ne kadar güzel şeyler söylemişti öyle kendimi alıkoyamadım ağlamaktan bir şey de diyemedim ki Su koştu hemen arkamdan kolumdan tuttu.''Kızım sen ne yapıyorsun.Az önce hayatının mükemmel bi şeyini kaçırdın kızım sen o çocuğu reddettin mi şimdi?!'' ''Su bak ben bir anda şaşırdım böyle bir şey beklemiyordum beni zaten kafamı toplamam için getirdiniz ama ne planlamışsınız bakıyorum da!'' Su ''Şimdi önemli olan bu mu Ece.Kıvanç ne yaptı neler dedi sana ama sen ne yaptın hiçbir şey demeden kaçtın gittin.''Daha hızlı yürüdü kolumdan sertçe çektii.''Yürü bugün bizdesin eşyalarını almaya gidelim.''dedi

*****

Bizim eve geldiğimizde annem yoktu.İzin almak için arıyacaktım bu yüzden.İçeri girdik.Annemi aradım ve hiç şüphesiz hemen evet dedi.Çünkü Su'yu annem çok seviyordu.Annesi ile de baya yakınlardı o yüzden bi tereddütümüz yoktu o konuda.Sırt çantamı aldım.Çantaya pijamalarımı,eşofmanlarımı,okul formamı ve kitaplarımı ve tabi en önemlisi kulaklığımı aldım.Bizden çıktık.Su'lara doğru yürümeye başladık....

Şimdi Senden Vaz Mı Geçmeli?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin