ARKADAŞLAR!! BU BÖLÜMDE SİZLERLE KARAKTERLERİ PAYLAŞICAM :))
KIVANÇ:Dylan O'Brien Ece:Candice Accola Su:Nina Dobrev Ekin:Joseph Morgan Selim:Taylor Posey
Rüzgar:Daniel Sharman Eylül:Shelley Hennig (Kıvanç Selim Eylül Rüzgar bir gruptur.)
*****
Su benle dalga geçiyor olmasın.Şaka gibiydi.Su'nun bahsettiği kişi Kıvanç'tı.Onların grubunu gösteriyordu.Rüzgar Selim o gıcık kız Eylül de ordaydı.Nefret ediyorum o kızdan..Her neyse şimdi onu düşünemiycektim.Bi süre kalmıştım hiçbir şey diyemedeen.Su'ya döndüm ve ''Su sen dalga mı geçiyorsun?O çocuk benden nasıl hoşlanır?''dedim.Su ''Kızım sen gerçekten salaksın!''diye bağırdı.''Şu güzelliğe bak.Senden tabiki hoşlanır.!''dedi.Ben hızla sınıfa koştum.Kıvanç arkamdan bakıyordu.Sınıfa sırama geçtim.Ağlıycaktım,şaka gibiydi ya ben böyle bir şey beklemiyordum...PEKİ ya şimdi ne olacaktı.Yakında öğrenirsin demişti bana da nasıl ilan edicekti aşkını.!!
KIVANÇ'IN AĞZINDAN
Onu çok seviyorum!Sapsarı saçları,mavi gözleri her şeyi bir harikaydı.Gülümsemesii hele hele beni benden alıyordu.Ben kimseye bu kadar bağlanmamıştıım.Neden ağladığını bilmiyordum.Acaba benden hoşlanmıyor mu?!Kafaamda deli sorular vardı.Ağlamasın istemiyordum.O güzel gözlerine yazıktı.Yanına gitmek istiyordum.Ona aşkımı ilan etmek istiyordum.Yanına gidip her şeyi anlatmak istiyordum.Dalmışım bi anda Rüzgar kendime getirdi beni.Onların sınıfa doğru koştum.Eylül kolumdan tutarak durdurdu.Bu kızın da amacını anlamış değilim.Heerşeyime karışıyordu.Kolumu kendime doğru çekmeye çalışıyordum, bırakmıyordu.Selim ile Rüzgar geldi olaya müdahele etti.Rüzgar beni kantine götürdü.Banka oturttu beni.Selim de Eylül ile ilgileniyordu.Eylül'e beni rahat bırakmasını söylüyordu.Rüzgar'a bağırdım bi anda ''Neden tuttun beni.!''dedim.Rüzgar''Sakin olur musun?'' dedi.''Kıvanç kendine gel biraz.Bak Ece olayın şokuyla ağlamıştır.Ekin ile konuştuğunuz gibi yaparız.Su onu çıkışta cafeye götürür.Biz de gideriz oraya.Ve sen yalnız yalnız konuşursun orada herşeyi anlatırsın..''dedi.Bu laflar biraz beni kendime getirmişti.Çıkışta cafeye gidecektik ve onunla güzel güzel konuşup herşeyi anlatacaktım..
ECE'NİN AĞZINDAN
Hala şoktaydım.Su''Çıkışta bizim cafeye gidelim.Biraz rahatlarsın sen de.''dedi.''Çok iyi olur''dedim.Edebiyatçının dersi bitmişti artık.Coğrafya işleyecektik.Yine sıkıcı bi ders daha..
****
Ekin de geldi bizimle.Cafeye doğru yürüdük.İçeriye oturmak istedik bu sefer.Bi yere oturduk.Kahvelerimizi istedik.Sağ tarafamı baktım.ALLAHIM!!Her yerden çıkmak zorunda mıydı?Ne işi var bunların burda!!!