Sahil Dönüşü

92 3 2
                                    

ECE'NİN AĞZINDAN

Hava kararmaya başlamıştı.Çok fazla geç olmadan kalktık bizde.Yollar sarıla sarıla yürüyorduk.Çok tatlıydık biz yahu.Ben gerçekten Kıvanç ile mutlu olacağıma inanıyordum.Zaten içimde böyle bi his olmasa asla kabul etmezdim.

KIVANÇ'IN AĞZINDAN

Ece Ece.!Çok seviyorum bu kızı sahilde konuştuklarımız filan çok harika şeylerdi onlar.Ya onu bunu boşvereim de Ece'nin doğum günü yaklaşıyordu.Haftaya cumartesiydi.Bişeyler düşünmem gerek Su da yardımcı olur zaten bana biraz.Gerçi aklımda bişeyler var ama.Hem okul da tatil gününe denk geliyordu.Harika olurdu.Günümüzü sadece birbirmize ayırırdık.Harika harika bomba gibi planlarım vardı.Tabi gene de bi Su ile konuşmam gerekiyordu.Eve doğru yürüyorduk.Sarılmıştı birbirimize böyle yürüyorduk.Çünkü onu bırakmak istemiyordum onun elini tutmaktan çok ona sarılmak istiyordum.Bakalım bu ilk günümüzdü yarın,yarından sonraki günler ne yaşacağımız belli değildi tabiki ama ben Ece'yi bırakmaya hiç niyetli değildim.Ya ben aslında böyle çocuk da değildim.Okulda her yeri yıkıp geçen olarak bilinirdim.Bu kız bana büyü yaptı sanki,iyilik meleğine döndüm resmen.Yolda bi çiçek satan teyze gördük,hemen durdum en kırmızısından bi gül aldım ona.''Tabi senin kadar güzel değiller ama.''dedim.''Teşekkür ederim beyefendi çok naziksiniz.''diyip yanığımdan öptü, gülümsedi.

***

Eve vardık.''Hadi gir sen içeriye mesaj at sonra ayrıca annenin de evde olup olmadığını bildir.''dedim.''Peki erkeğim.''dedi.Nasıl da mutlu etmişti bu söz beni.Sarıldık,öptüm onu ve içeriye girdi.Benim tabi içim rahat etmedi ışığı yakana kadar bekledim.Sonra ben de eve geçtim fazla uzak değildi zaten evlerimiz.Ben de eve girdim.1 mesaj ''Ben eve girdim annem de evde yok aşkım.''Ece'den gelmişti.''Tamam hayatım.''diye cevapladım.''Bugün biraz erken yatmak istiyorum canım biraz yoruldum sanki seni seviyorum iyi geceler.''diye mesaj attım.''Tamam canım iyi geceler.''dedi.Bugün nedense bi yorgunluk vardı üzerimde yatmak istiyordum.Hemen yatığıma uzandım.Ve hayaller alemime daldım...

Şimdi Senden Vaz Mı Geçmeli?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin