KIVANÇ'IN AĞZINDAN
Sabahın körü.Dün o yorgunluğu pek atamamış olmam gerek.Ece ile pek ilgilenemedim.Ona üzülüyorum biraz neyse ben gönlünü alacak bi yol bulurum.Doğum günü de çok yaklaştı neredeyse 3 gün var.Harika harika harika fikirlerim var.
***
Kahvaltı için mutfağa geçtim.Ablam masada oturuyordu,pek de iyi görünmüyordu.''Günaydın yakışıklı.''yüzünde o gülümsemeyi görünce rahatlamıştım.''Günaydın da hayırdır sabah sabah sen biraz dalgındın da bir şey var galiba.''dedim.İçime atmamalıydım zaten konuşursak daha iyi olurdu.''Ha yok ben gayet iyiyim de Kıvanç bir şey söylemem gerek aslında benim sana hani sen artık koca adam oldun yani beni biraz anlamaya çalışırsın umarım.''dedi.Ben biliyordum kesinlikle bi şey vardı.''Tabi tabi anlat.''dedim.''Bak Kıvanç biliyosun babamız yok annem,ben,sen birlikte geçinmeye çalışıyoruz.Annemin de burda olmadığını biliyosun yani o da işten dolayı burda değil tabiki ne zaman geleceği konusunda da bi fikrim yok.Evde ikimiz de yalnızız bir iki aydır ve ben de evlenmeye karar verdim.Yani hayliyle başka bi eve taşınıcam.Aslında gözüm arkada kalıcak ama biliyosun artık benim de bi yuva kurmak gerek benim de mutluluğum lazım.Ama sen sakın üzülme ben hep seninle olacağım.Hmm Aslında düşündüm de senin dünyalar güzeli bi sevgilin olduğu sürece pek zorlanmazsın ha!''bu lafın arkasından güldü.Evet aslında üzülmüştüm ne de olsa ben ablamsız naparım sırdaşım zor zamanımda benimle sürekli biraz zorlanırım tabiki ama dediği gibi benim Ece'm var daha ne isteyebilirim ki..''Bak abla yani haklısın sen de mutlaka yuvan olucak mutlu olman gerek sen beni düşünme yani ben ne zaman istersem seni ziyarete gelirim ne zaman bişey olursa ararım hem bak benim sevgilim var senin de dediğin gibi gözün arkada kalmasın mutluluğuna bak.''dedim.''Gel buraya koca adam.''kocaman sarıldı kavradı.İşte ablamı bu yüzden çok seviyordum tam bir anne şefkati veriyordu adeta.''Eee enişte ile ne zaman tanışcaz yahu.''ikimizde kahkaha attık.''İşte onu da diyecektim eğer bi aksilik çıkmazsa bugün gelicek.Yine ben sana okuldayken mesaj atarım.Hadi hadi lafa tuttun beni bişeyler ye giyin çık sonra sevgilini bekletme.''.
ECE'NİN AĞZINDAN
Saat kaç olmuşş.Hemen hazırlanmam gerek.Ooo Kıvanç kalkmıştır hazırlanmıştır bile.Telefonuma baktım 6 mesaj.Hepsi de Kıvanç'tan allahım herhalde yürüyerek gidicez diye bu kadar mesaj attı.Ben nasıl bu kadar geç kalırım hemen kıyafetlerimi giyeyim bari.Kahvaltı yapmasam da olur.Aha!Kapı!Kapı çalıyo kesin Kıvanç kesin yarabbim tipe baaak böyle mi açıcam.Hemen aşağı koştum,kapıyı açtım ve işte benim erkeğim nasıl da güzel gülüyo sabah sabah tüm stresimi aldı bu gülümseme.''Aa şey ben biraz geç kalkmışım da o yüzden böyleyim yani biliyosun ben normalde böyle hiç çıkar mıyım?Çıkmam deme çıkmam ama işte ben biraz geç kalkmışım ondan şey oldu yani.Ben saçımı şey ediyim o zamana kadaar sen istersen içeriye şey yani gir evet evet içeriye gir de kalma dışarda.''nasıl konuşuyorum ben ya elim ayağım dolandı.''Hıı o zaman prenses ben içeriye şey ediyim.''gülümsedi.Ayyyy nasıl bir çocuk bu yerim ben bunu şu tipe bak.Aaah!İçeri girerken yanığımdan öptü.O öpücüğün verdiği sevgi dolu duygu offf bi harikaa ya.''Ben hemen geliyorum o zaman.''dedim.Hemen yukarı fırladım.Saçlarımı taradım,parlatıcı sürdüm.Kahvaltı yapmasam da olur okulda atıştırmalık bir şeyler yerim.Çantamı aldım aşağı indim.Aha!Napıyo bu çocuk telefonla yani ne ile uğraşa bile gizlice arkadan baktım.Ne ne ne!Cansu mu?Bu kim bu kim şimdi Cansu kim valla dağıtırım heryeri Cansu kim?!?!?!?!Kafasını kaldırdı,beni gördü.''Sen beni mi izliyodun.''dedi.Şimdi yakalandık.''Yok canım ben de şimdi indim bakmıyodum yani kimle yazışıyodun yani hiç hiç görmedim ahahha yani bana ne ben ne yapıcam yani deme izlemedim yani seni asla.''dedim.Ayağı kalktı.''Prenses bi yerden kıskançlık kokuları alıyorum.''dedi.Bana doğru yaklaştı,belime sarıldı,yavaşça eğildi ve dudağıma ufak bi öpücük kondurdu.''Sence ben senden başkasını görüyor muyum;?''dedi.İşte bu laf bana yetmişti her ne harikarda Cansu'nun kim olmadığını öğrenemesemde.Peki ya bu Cansu kimdii?!?!?