"Senden Hoşlanıyor!"

152 6 0
                                    

Yakında demek neydi ki?!Demek ki birine aşkını ilan edicek çok yakında.Aman be o kız nr şanslıdır şimdi..

      Okula girdim.Sınıfa doğru yürüyordum,arkadan biri asıldı bu Su'ydu.Arkamı döndüm.Nasıl da biliyorum ama.Hemen boynuma atladi sarıldık.Daha dün birlikteydik hemen özlemiştik birbirimizi.Sınıfa girdik,sıramiza oturduk.Allahm sabah sabah Edebiyat hic çekilmez.Hoca sınıfa geldi "Arkadaşlar küçük bi işim çıktı 5 dk'ya gelicem"dedi.Biliyorduk biz bu hocanın 5 dakikalarını.Iki ders saati gelmez şimdi.Oh!Ne güzeldi ders boştu.Biz de Su ile kaynatırdık bi güzel.Hoca gittikten sonra sınıftaki o gürültü gerçekten baaya rahatsız ediciydi.Su koştu hemen yanıma tek oturuyordum zaten ben.Sınıf kapısı açıldı ama ikimiz oralı bile olmadık sohbete baya  dalmıştık.Ben birden kafamı kaldırdım.Işte o!!Kıvançlar gruba ile bizim sınıfa gelmiş.Aynı siniftaydik ikimizde lise son fakat şubeler farklıydı.Kıvanç'la bizim sınıftaki Ekin baya uzun bisey konuştular.Ekin benim en yakın erkek arkadaşımdir.Ona cok güvenirim.Zaten Ekin Su ben güzel bi grubuzdur.Herneyse bi ara bunlar konuşurken Ekin kafasını bize çevirdi.Ekin benim de baktığımı fark edince hemen önüne döndü.Kıvanç ile el sıkıştılar.Ve gittiler.Ekin sonra bize doğru geldi."Hayırdır Ekin."dedi Su."Su sen biraz gelsene."dedi Ekin.Sanki ona söylediği şeyi Su gelip bana anlatmayacaktı ahahah.Ekin ile Su baya bi süre konuştular.Su sonra yanıma geldi.Ve beni alelacele kolum çekti aşağı götürdü."Ne oluyor Su."dedim.Su baya heyecanlıydı soluk soluğaydı."Buuunuu benden duymadın Ece"dedi."Tamam söyle hadi."dedim.Su kesik kesik konuşuyordu.Ilk başta"Sendeennn....."dedi kaldı."Ne Su neyden bahsediyorsun?"dedim."Ya işte sendeenn.."dedi."Ya Su doğru dürüst anlatmıyosan gidiyorum.!"dedim.Su sonunda"Senden hoşlanıyor Ece senden senden.!!"diye bi anda bağırdı."Kim ya kim hoşlanıyor."dedim.Su kafasını sağ tarafa çevirdi.Ve merdiven başında duranları işaret ettii.Ne ne ne ne ne ne!!!!!Kalakalmıştım..!!

Şimdi Senden Vaz Mı Geçmeli?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin