În scurt timp cei patru prieteni au plecat și s-au oprit în adâncul pădurii pentru a discuta în timp ce Aaron îi vindeca rănile de pe mâna dreaptă a Atenei.
- Ce s-a întâmplat acolo? Întrebă Aaron destul de neliniștit. Ți-ai pierdut controlul.
- Știu.
- Mai era puțin și îți ieșeau colții. Continuă blondinul.
- Știu. Repetă aceasta cu privirea ațintită spre pământ.
- Era să îl înfuleci de viu! Completă Miko umplând paharul.
- Știu! Nu trebuie să îmi spuneți ce s-a întâmplat pentru că am fost acolo, în caz că nu vă amintiți! Mi-am pierdut controlul pentru un minut, ok? Nu se va mai întâmpla.După niște schimb de replici scurte Atena își luă motocicleta, pe Artemis, și porni singură spre lac. Dar ajunsă acolo a avut parte de o surpriză. Mama ei, Catherine, era înmuiată în apa lacului și luminată de razele lunii.
- Mamă, ce faci aici? Întreabă Atena mirată.
- Am venit pentru a depăna niște amintiri.
- Ce fel de amintiri?
- Hai înmoaiete în apă și îți povestesc.Așa Cath, a început să îi povestească Atenei cum a ajuns ea in Blackwood și ce sa întâmplat până ea și Seth au ajuns să se căsătorească.
- Și nu mai știi nimic de Dante de atunci?
- Din păcate nu.
- Ai avut o viață foarte intensă. Dar tot nu îmi vine să cred, tu și Chase era să faceți sex.
- Da. Răspunse chicotind. Când mă uit la el simt de parcă timpul n-ar fi trecu, iar eu am din nou 17 ani. Ce norocos este hibridul acela. El v-a avea mereu grijă de tine chiar și după ce eu și tatăl tău nu vom mai fi, nu uita asta.
- Știu mamă, nu uit. Dar sinceră să fiu, Chase este cel mai drăguț băiat din oraș.
- Mie îmi spui?
- Este ciudat să vorbest așa ceva cu tine dar și mai ciudat este să aud asta de la tine.
- Știu, știu voi înceta.
- Nu, îmi place.
- Tatălui tău nu îi spune că ți-am povestit despre Dante, bine? Nu aș vrea să se supere.
- Promit să nu scot o vorbă.
Catherine doar zâmbi și o pupă pe Atena pe frunte.