- Voi sta lângă tine până te pui pe picioare.
-Nu am nevoie de dădacă. Dar poate ar fi mai bine așa. Unde sunt ceilalți?
- Miko și Aaron sunt în arest la domiciliu, iar vecinul de vizavi a dispărut când mergeam să te eliberăm. Coincidență? Eu nu aș crede. E evident că totul a fost pentru a te separa de noi. Știau că dacă ești cu noi nu vor avea nici o șansă.
- Ai dreptate. Unde sunt părinții noștri?
- Seth și restul s-au strâns la Jack dar mama ta e de negăsit. Nu am reușit să dăm de ea așa că Chase a pornit să o caute. Nu ai dormit atât de mult pe cât bănuiesc că credeai, au fost doar vreo două ore.- Unde poate fi mama? Este exclus să fi fost răpită, este o luna. Imposibil să se întâmple așa ceva fără să se afle în secunda a doua. Ne ascunde ceva, dar nu îmi pot da seama ce anume. Iar eu le ascund cu nerușinare adevărul despre Jasper. Adevărul e că și el a fost implicat în toată chestia asta dar nu știa că mă vor tortura, l-a ucis pe cel care mânuia focul pentru ce a făcut, nefiind el adevăratul lider și tot el a aranjat cu cei de pe pistă ca eu să fiu găsită într-un timp atât de scurt dar m-a rugat să țin totul secret o perioadă.
Au trecut patru zile de la incident. Dante s-a arătat și în fața celorlalți după ce Chase le-a povestit cele întâmplate cu Atena. Tinerii nu s-au mai văzut din acea seară decât pe video-chat, cu excepția lui Caden care făcea naveta între case.
- Aaron, Lucy și Lukas au reușit să mai reducă din lista posibilelor vrăji și porțiuni folosite pentru ai înzestra sugătorii de sânge cu puteri magice. O informă Caden pe Atena pășind în camera ei. - Tu cum te descurci cu recuperarea?
- Dante mă ajută mult. E extraordinar, înțeleg de ce l-a iubit atât de mult mama și din câte am văzut încă se iubesc.