Eve's POV
Dupa acea intamplare am fost destul de tulburata.Jeff a vazut ca e ceva ineregula cu mine dar am preferat sa nu spun.
Cea mai ciudara chestie....ca trebuia sa mai urmeze ceva...a fost asta:
Eram cu Jeff si Slender la bucatarie si mancam.Sally nu se trezise.
Deodata am auzit un ciocanit in use asa ca m am dus sa vad cine e.Cand am deschis usa nu era nimeni.Da pe jos era o invitatie la Killer's Ball sau ce scria pe acolo.
Inchizand usa m am uitat in oglinda de langa ea. Aveam parul incurcat si nu aratam deloc bine Chemati politia modei s o ia pasta din oglinda ca se sparge cat de urata e.
Am fugit repede sus aruncand invitatiela spre bucatarie.Aceasta nimeri in clatitele lui Slender care o lua si o citi.
Dand buzna in camera pe pat am gasit o rochie scurta bufanta cu mult tùl (Materialul ala cu multe gauri de parca ar fi plastic) Avea un corsetinunat cu pamblici negre la spate din piele stralucitoare tot negru. Langa am gasit u parfum Sweet dead de la Chanel.Impreuna cu un biletel pe care scria te rog te rog te rog poarta rochia asta si date cu acest parfum maine seara.Daca faci asta voi fi cel mai fericit.
Nu se semnase si scrisul nu era al lui Jeff ci era fiecare litera decupata si lipita...
A fost cel mai ciudat lucru care s a intamplat.Revenind la normalitate...ma rog normalitatea unor nebuni cu cutite...am coborat jos uitand sa ma aranjez.
-Hey ati vazut invitatia?
-Da Alice organizeaza. Ce e ciudat e ca ne a invitat si pe noi dar ...o sa trec peste asta Zise Slender ganditor.
-Maine Seara...La ora 9:45. Imi convine ora.
ATAT. intelege ti ma nu pot scrie mai mult.
CITEȘTI
Jeff the killer.Criminal sau Indragostit?
FanfictionIncheiat deoarece a trecut mult timp de cand nu am scris. Imi pare rau cititori. Scuzati greselile, prea multe de corectat. Multumesc daca continuati sa cititi. *final deschis*