*Jeff's POV*
Totul a inceput acum 4 ani.Atunci aveam doar 13 ani:
Nimeni nu vorbea cu mine eram acel copil care mereu statea singur...sau macar aproape singur ...fratele meu Liu era mereu langa mine dar nu imi putea alina durerea.
In ajunul Craciunului eu si Liu ne plimbam pe stada era in jur de ora 17:30 deci era deja intuneric.Veneam de la niste prieteni cand de odata cineva iese de dupa colt ,nu face asa mare galagie asa ca il ignoram.La un moment dat era in spatele nostru ...avea un pistol.Cu lacrimi in ochi si cateva rani am ajuns acasa singur....Liu murise impuscat.
Au dat si la stiri incidentul .Eu nu suportam acum chiar ca eram singur...dupa 3 luni de la moartea fratelui meu,la scoala vine un copil cred ca era in clasa a 12 a si imi spune ,,unde e fratiorul tau cand ai nevoie de el? E mai bine ca a murit era un prost mai mare decat tine...acum cine te mai protejeaza ţâncule?''
Cand am auzit asta fara sa vreau i-am tras 2 pumni de-i curgea sange din gura. Am suportat prea mult sa fiu luat in badjocura e timpul sa fac lucrurile in stilul meu.
Acasa parintii m au cerat. Si ei erau ingrijorati de comportamentul meu..
seara cand ei dormeau am luat un cutit si mi-am omorat parintii fara strangere de inima dupa care m-am imbracat cu ce am apucat: un tricou negru ,un hanorac alb , niste blugi negri si tenesi negri am incendiat casa ca sa nu las urme ,mi-am luat cutitul si am plecat intr-o padure care mi-era draga mie ,una de langa cimitirul unde se odihnea fratele meu.
De atunci am inceput sa îngroș randurile mortilor si mi-am crestat un zambet pe fata ca niciodata sa nu fiu trist.
La un moment dat m-am intalnit cu Slender ...destul de dragut cu mine primindu-ma in casa lui iar in cele din urma am ajuns sa fiu cunoscut de toata lumea sub numele de JEFF THE KILLER sangerosul criminal mutilat ce sperie lumea.Un nume destul de bun..."
CITEȘTI
Jeff the killer.Criminal sau Indragostit?
FanficIncheiat deoarece a trecut mult timp de cand nu am scris. Imi pare rau cititori. Scuzati greselile, prea multe de corectat. Multumesc daca continuati sa cititi. *final deschis*