Am cazut pur si simplu prin podea....
Am aterizat in fud si m.am ridicat
-Aloo? Cineva?
Acum stateam in picioare. Eram speriata.
Un cutit venea direct spre fata mea, am sarit in sus l.am prins si m.am asejat in pozitie de lupta. Erau aici...
-Eve? Se auzi o voce ragusita dar care as fi recunoscuto si a o mia oara. Slender
-Slender? Am revenit la potizia normala si m.am dus in intunericul de unde venea vocea.
-Stai linistita prinde.te de brat. E prea intuneric. Am facut intocmai si am fost trasa spre o incapere mare dar slab luminata. Era prafuita si de loc primitoare.
-Slender! L.am imbratisat.
-Of Eve credeam ca ai mutit. Toti credeam...
-Care toti?
Din umbra iesira Ben, Jack, Masky si Hoddy.
-Doamne sunteti bine!
-Stt. Slemder imi puse mana la gura. Se auzi o bufnitura imensa deasupra noasta la ceva departare
-Acum e bine Spuse el
-Unde sunt ceilalti? Intrebam
-Nu stim...Au murit...Se ascund...Sunt ostatici. Spuse Hoddy.
-Ne.au vanat...Au vanat totul. Continua Masky
-Dar...ce s.a intamplat?
-Vezi tu Eve...Ne treziseram dupa doua seri. Am plecat acasa linistiti crezand ca ne imbatasem.
In miezul noptii Slender s.a trezit cu un mesaj telepatic. Erau gandurile tale. Ne zicea ca esti urmarita, ca Jeff murise. Ca Alice te voia moarta.
Nu stiam ce sa facem. Atat spusese mesajul. Dupa aceea nu am mai primit niciunul.
Credeam ca ai murit. La fel ca Jeff.
La cateva saptamani de la incident toate s.au dus dracu. Explozii pistoale cutite invadatori. Toate cu Alice in cap.
Al 3 lea Razboi Mondial..
La prima explozie desfasurata in padurea noastra fiecare a fost pe cont propriu. Dar pana la urma am reusit sa ne intregim. Acum stam aici noaptea iar ziua cautam resurse. Povestise Jack
-Dar Ben? Jane? Sally?
-Nu stim nimic...Am cautat luni intregi. Apo...*Slender se oprise observand arsura si taieturile de pe mana* Eve? Ce e asta? Unde ai fost pana acum?
Nu am apucat sa spun nimic caci o lumina rosie se facu in fata noastra.
Lucian aparuse.
-Cine esti tu? Intreba speriat Masky
-Lucian! M.am dus sa.l imbratisez
-Eu? Eu sunt responsabil de Semnul ei de pe mana. Aratand spre mine.
-Diavolul? Nu credeam ca se poate... Spuse Slender calm.
-Eve de ce nu ii povestesti lui Slender unde ai fost tu?
-Off bine..Vezi tu Slendy, Alice m.a lasat la un spital de nebuni..Se pare ca totusi mai are nevoie de mine...
CITEȘTI
Jeff the killer.Criminal sau Indragostit?
FanfictionIncheiat deoarece a trecut mult timp de cand nu am scris. Imi pare rau cititori. Scuzati greselile, prea multe de corectat. Multumesc daca continuati sa cititi. *final deschis*