O masca

683 55 6
                                    

-Gata. Aceasta e fosta noastra casuta..Arata ca naiba..Spuse Slender

Adevarul e ca era aproape distrusa si arsa si avea geamuri sparte..

-Cred ca mai sunt armele alea. Slender intra in casa. Si Tipa: Jack vino sa ma ajuti!

-Acuum. Si intra si jack

Am ramas afara eu Karina, Masky si hoodie. Un timp a fost liniste intre noi. Fiecare gandindu.se la altceva.

O bubuitura rupe linistea. Masky si Hoodie alearga spre casa si ne lasa pe noi singure.

-Eve? Intreba sfioasa

-Da Karina? Ii raspund intrerupta din gandurile mele

-Cand veneam am vazut ceva straniu in partea aia. *arata cu degetul in partea opusa casei* Era un fel de altar. Din piatra si ... era ciudat

Imediat m.am gandit la Jeff. La acel monstru. La Alice. La tot ce mi.a facut ea.

-Kari! Trebuie sa ma duci acolo!

-Ok. Urmeaza.ma

Am mers cam 100 de metri dupa Karina s.a oprit. Dintr.o parte sa auzit un fasait. Am intors capul.

Dar..am cazut la pamant simtind un cutit plimbandu.se pe gatul meu

-Naiva ca de fiecare data. Vocea ei..Alice..

-Alice! De ce?

-Credeam ca o sa ramai acolo. Ca o sa mori departe de tot ce iubesti! Dar nu...trebuie sa fac totul singura! Nu o sa mai traiesti mult.

-O da? Si tu o sa ma omori?

-Nu eu. El.. Din tufis aparu Jeff. Era Jeff !!

Mam ridicat cu usurinta si am alergat spre el. Cand sa.l imbratisez am fost impinsa cu putere.

-Fetita proasta! Chiar crezi ca Jeff e al tau?

Mi.am ridicat privirea. Aveam sange pe fata. Si ma durea spatele.

- Jeff! Joaca.te cu ea! Si Alice pleca

Imi arunca un cutit. Si dupa se puse in pozitie de atac.

-Jeff! Sunt Eve!

-Nu esti nimic pentru mine!

A venit in fuga sa ma injungie. M.am ferit.

-Stii ca nu te pot rani! Strig

-Ce noroc! Eu pot!

Veni iar spre mine. M.am ferit dar a reusit sa imi bage cutitul in picior adanc.

Am tipat. Acesta se uita la mine cu o privire rece. Aceeasi privire ca prima data cand m.a intalnit.

Am inchis ochii crezand ca voi muri. Dar el m.a luat pe sus si a plecat o dats cu mine...

Jeff the killer.Criminal sau Indragostit?Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum