Unde este Eve?

655 56 8
                                    

Masky's P.O.V

M-am asezat langa Hoddye pe canapeaua prafuita si scrijelita. Canapeaua pe care odata ne jucam Leuge of Zelta sau leneveam. Cate amintiri distruse...

Am vazut pe jos o hartie. Hoddye s-a aplecat si a diticato. Era o poza. In cea mai mare parte cu familia noastra. Eu, Hoddye, Alice, Slender, Jane, fratii lui Slender, micuta Selly cu ursuletul ei de plus si Eve cu Jeff.

-Toti...suntem pierduti si slabi spune Hoddye

-Asa e la naiba. E numai vina lui Alice. Am spus nervos. I-am insfacat fotografia si am bagato in buzunarul de la spate al pantalonilor.

-Ar trebui sa coboram in beci. La Sender. Imi aminti prietenul meu

Am dat repede fuga in jos pe trepte pana am ajuns in pivnita noastra. Care trebuie sa recunosc era prafuita si avea mici rozatoare ori insecte dar era neatinsa de toata prostia de razboi.

Panze de paianjen in colturi. Praf pe rafturile pline de vinuri. Tablouri agatate pe pereti. Cateva becuri aproape arse. Labirint de biblioteci pline cu carti din 45' pana acum.

Locurile preferate cu paturici si masute unde ne ascundeam vara.

Am trecut pe langa o astfel de masuta. Pe ea am observat o lumare. Care arsese ceva timp. O carte deschisa si o cana neagra. Pe care scria alb Masky. Era cana mea...

Am mers in fundul beciului cu Hoddie langa mine. Unde l-am gasit pe Slender uitandu-se la un perte plin cu arme. Era istovit asa ca se aseza pe un scaun

-Neatinse...in perfecta stare. Ma mir ca nimeni nu a incercat sa le ia de aici.

-Si acum? Intreba Hoddie

-Masky dute dupa fete.

Imediat am fugit afara dar cand sa le strig pe fete. Nu erau de gasit..

Jeff the killer.Criminal sau Indragostit?Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum