Eve's POV
-Ok ok gata suntem toti?
Stiti ceva nu.mi pasa hai.
Mi s.a urat sa astept atat. Trebuia sa mergem 500 de metri pe jos prin padure ca sa ajungem la Casa lui Alice si eu aveam tocuri cu platforma. Asa ca m.am decis sa ma descalt pana la vreo 5 metri de casa...ce naiba casa Conac adevarat.
Mi.am luat tocurile care...mda cu ele ajungeam la inaltimea lui Jeff.
Era foarte elegant frumos spatios. Nu am ce zice.
Erau cam toti acolo Masky Hody Jane si ceilalti prieteni...pe unii nu ii cunosteam.
Ne.am asezat la o masa mare.
Toti eram eu Jeff Jane Sally Ben Slender Masky Hody si Jack.
Pentru ca Jane sa asezat langa mine am ras ceva cand l.am vazut amintin.du.ne de minunata poza pe care am facut.o urma s.o scoatem dar nu am avut cand.
Pana aici totul a fost bine..am baut ceva vin dar mai aveam mult pana la betie.
Am dansat cu Jeff ca ceilalti dar am si vorbit in soapta.
-Jeff nu am sun sentiment prea bun pentru ce o sa se intample
-Stai calma poate e de la vin
-Nu glumi...Doar nu pleca de langa mine Te rog
Nu a mai zis nimic.
Deodata muzica se opreste si la balustrada de sus apare Alice ( Daca ati vazut filmul Mirror Mirror veti intelege ca am facut aluzie la momentul in care SnowWhite dansa cu printul acela. Muzica se opreste si de la ceva gen balconas apare Julia Roberts daca nu intelegeti trimiteti.mi mesaj )
-Bine ati venit la bal dragi prieteni.
Avea un zambet pe fata...Misterios
Deodara toate becurile se sting lasan.du.ne in intuneric.
Si am pus si capitolul asta ceva mai misterios. Veti afla voi ce am de gand cu Personajele
Ely terminat
CITEȘTI
Jeff the killer.Criminal sau Indragostit?
FanfictionIncheiat deoarece a trecut mult timp de cand nu am scris. Imi pare rau cititori. Scuzati greselile, prea multe de corectat. Multumesc daca continuati sa cititi. *final deschis*