Nu-mi venea sa cred ce se intampla. Riley Woods , viitoare Luna a haitei Nightshade intra pe usile mari ale liceului , incepand clasa a 12-a cu un marait. Stai asa.. am zis cumva Luna ? Hm. Mai mult Alpha... mai aveam abia cateva luni pana sa preiau conducerea , iar ei ma trimiteau la scoala.
Deocamdata parintii mei conduc haita, aflata in padurile de langa oras , fiind Alpha si Luna ei. De obicei , cuplurile de acest gen au mostenitori baieti , care , dupa niste antrenamente crancene , la varsta de 18 ani trebuie sa preia conducerea. Batranii mei fac exceptie de la regula. Au un singur copil. Pe mine. Cea mai incapatanata fiinta din galaxie , as indrazni sa spun.
Asadar , inca cu o durere de picior , datorita faptului ca l-am rupt ieri la antrenament , dar si cu maraitul si incruntatura dintre sprancene , imi trantesc cartile in dulap. Ma uit spre cel mai bun prieten(dupa Caleb,bineinteles,cu care am trecut de mica si inca trec prin chinul antrenamentelor) ,varul meu, care, de asememea, o sa-mi fie Beta si cu care n-am tinut niciodata cont de aceasta ierarhie. Imi vorbise prin conexiunea mintala.-Riley. Inceteaza. Incepe lumea sa se holbeze.
-Caleb, dragul meu var , ei mereu se holbeaza. Asta e treaba lor. Plus ca nu e ceva ce pot controla.
Si asa era. Nu puteau controla asta. Simteau ceva ciudat legat de noi , ceva ce le provoca intr-un fel si frica.
I-am facut un semn din cap , iar el intelegea perfect ce-i spuneam. Chiar aveam nevoie de o tigara , impreuna cu ceilalti membri ai haitei supusi unei asemenea torturi , numite "liceu".Diana si Zayn ne asteptau langa bradul din coltul curtii. Le simteam plictiseala. Diana statea lipita cu spatele de copac , cu parul desprins si intins , ca de obicei, butonandu-si telefonul. Zayn o sorbea din priviri , dandu-si din cand in cand parul castaniu pe spate , fiind un tic nervos. Ca varcolaci , nu ne puteam permite niciodata ceva serios. Puteam oricand sa ne intalnim sufletele pereche.
Am ajuns langa ei , iar dupa 10 minute de tacere , am rabufnit.
-Stiti ceva ? Eu plec. Azi , mai mult ca oricand nu fac altceva aici decat sa-mi pierd vremea. Mai am numai 3 luni la dispozitie sa le arat tuturor ca merit sa conduc! Ce puternic este lupul meu!
Oamenii se uitara la mine cu ochii mari. Foarte mari. Si gurile cascate.
-Haide , Riley , lasa cainii de lup in pace... ti-am spus ca cel mai potrivit pentru tine ar fi un Golden Retriever.
-Mersi , Zayn... nu-mi vine sa cred ca am urlat asa... de la stres,cred. Mi-ai cam salvat pielea.
-Oricand , aluno. imi raspunse amuzat.
Of. Ma chinuiau de cateva luni spunandu-mi "aluna". Am fost la ziua lui Ethan , implinise 20 de ani iar eu , dupa cateva ture de shot-uri cu Caleb eram foarte .. confuza. Aveam o rochie verde , cu maneci largi, si am zis oarecum suparata, trecandu-mi mainile prin par ca sunt o combinatie intre un Alpha si o Luna , asadar... o A-Luna.
-Oricum am de gand sa plec. Haideti sa ne antrenam in padure... nu avem altceva mai bun de facut aici.
Am sarit gardul , intrand direct in padure, colegii nostri devenind din nou , curiosi si suspiciosi , intrebandu-se unii pe altii unde mergem, fara sa aiba nici cea mai vaga idee ca ii auzeam perfect.
Am ajuns dupa lungi discutii si o noua cursa din care am iesit invingatoare in Poiana , locul in care ne antrenam cand e frumos afara. Casa noastra e mai mult un moft. Haita nu era departe de liceu, dar iubirea mea pura si nemarginita pentru somnul de dimineata isi spune MEREU cuvantul.
Mi-am prins parul si le-am aratat ochii rosii ca sa-i fac sa inteleaga ca e un ordin.
"-Prima data voi doi." Am aratat spre Diana si spre Zayn. "Apoi ma ocup de Beta."
Am marait ca sa-si dea seama ca pot incepe. Ochii lor galbeni erau si ei la iveala, si puteam sa jur ca ei comunicau prin link.
Le-am parat fiecare lovitura , fara sa ii lovesc la randul meu. Am primit totusi un pumn zdravan de la Diana , care nu se lasa niciodata intimidata de faptul ca e fata. Am continuat asa mult si bine , iar cand am simtit ca am obosit, am hotarat ca trebuie sa trec la Caleb. Asadar , cand Diana a vrut sa mai lanseze un pumn , m-am lasat jos , trecandu-mi un picior pe sub ale ei si trantind-o la pamant. Lui Zayn i-am dat un picior in piept, aruncandu-l intr-un copac iar un maraitul care iesea din gatul meu ii dadu de inteles Beta-ului ca urmeaza.
-Stai. am spus. Leaga-ma la ochi.
-Glumesti , Ry? Asa ti-ai rupt ieri piciorul. In niciun caz. Alpha mi-ar sapa groapa el insusi.
Ochii mei erau mai rosii decat inainte. Lupoaica mea si cu mine eram intr-o conexiune perfecta.
-Am spus sa ma legi la ochi.
Din nou. Era un ordin , nu avea cum sa refuze. Ma lega la ochi si atunci distractia incepu.
Totul era legat de miros , de auz , de faptul ce m-am antrenat cu el o viata si de faptul ca o sa imi fie Beta. Profitam de acest lucru , incercand sa ma mai strecor putin in mintea lui. Se gandise la asta si inchise linkul. Fuck.
Ma gandeam ca o sa inceapa cu ceva usor. Cum ar fi un pumn. Atunci am auzit cum paseste in fata mea , si mi-am intins mana , parandu-i lovitura. Ma asteptam sa loveasca cu piciorul , dar n-o facu, iar un alt pumn ma trimise la pamant. Era un Beta puternic, normal.
Insa pumnul acela ma enervase. Ma enervase atat de tare,ca-mi facu lupoaica meu sa conduca intr-o proportie mai mare de 50%. Si i-am parat fiecare lovitura. Fiecare in parte. Pana cand l-am auzit."-Ce face aluna mea preferata? "
M-am lasat distrasa , iar piciorul lui se izbise de coastele mele cu atata putere , incat eram sigura ca s-au rupt macar doua.
"ETHAN, JUR CA TE OMOR!"
Am urlat de durere , ochii mei revenind la normal ,dar nefiind in stare sa ma ridic de jos.
-N-o sa iti spun ca imi pare rau , Ry. Pentru ca nu imi pare. Ne-ai stors pe toti... stam aici de mai bine de 2 ore. Acum hai sa punem coastele alea inapoi la loc.
Am facut ochii mari. Stiam ce urmeaza. In ultimele luni ,de cand antrenamentele de Alpha au devenit antrenamentele de Super Alpha , cred ca sunt putine oase cu care am scapat intregi. Riscurile meseriei.
-Lasa-l pe Zayn , te rog. El e scurt si la obiect.
-Ascult-o. Inca maraie si te poate omori si cu 3 coaste rupte.
-Fie. Dar nu inteleg... s-a ferit de toate. Ceva s-a intamplat.
-Ethan... am lasat link-ul deschis. Am fost intrerupta de sunetul propriilor mele coaste , care erau rearanjate de catre Zayn. Merci.
-Oricand. Imi zambi.
"Esti okay, Riley?"
"Mi-am rupt 3 coaste din cauza ta , idiotule! "
"Am vrut sa te intreb daca nu ai chef de un antrenament ...cu tot cu Beta, am impresia ca al meu rugineste... "
Era incredibil acest viitor Alpha , atat de dezinvolt , de rebel si de nebun. Dar toate acestea pana la haita. Haita era totul pentru el. Simteam putina compasiune pentru el. Parintii lui au fost ucisi si a fost fortat sa devina Alpha cand era aproape sa implineasca 17 ani. Si-a razbunat parintii tot atunci , cand durerea a fost cea care i-a aratat cata putere se afla inauntrul sau si a scos-o pe toata la suprafata. El e impacat cu asta. Si e fericit. Ne antrenam de multe ori si de multa vreme impreuna iar eu ma simt mandra de mine pentru ca sambata i-am invinetit un ochi si i-am rupt o mana. E un progres. Initial nici macar nu reuseam sa ma apropii de el.
"Ry, inca ceva..."
"Da. Spune. "
"Imi pare rau pentru coaste. "
CITEȘTI
A-Luna
WerewolfInima pădurii ascunde cele mai întunecate secrete. Secrete înconjurate de spini pe care odată ce le afli te vor marca profund și nu vei reuși sa le uiti niciodată.