12

426 33 9
                                    

Niall: Hejjjjj Haz. Co ty na to, aby popisać o naszej pierwszej kłótni ?🙍🙏 Rok 2013.
Był ranek dopiero wstałem i przeglądałem portale społecznościowe. Trawiłem na taki artykuł 'Harry Styles ma dziewczynę !?' Kliknąłem i co zobaczyłem ? Zdjęcia twoje i jej jak się całujecie. Nie mówiłeś mi o tym, że Modest znalazł ci dziewczynę. Było mi przykro, okłamałeś mnie. Zszedłem na dół do kuchni siedzieli już tam wszyscy powiedziałem  ciche 'Hej' i usiadłem do stołu. Louis wtedy zaczął mi dogryzać, że księżniczka się nie wyspała. Jak na chłopaka przystało powiedziałeś, żeby się ode mnie odwalił.
Po skończonym posiłku poszedłem na górę do swojego pokoju i walnąłem się na łóżku. Chwilę potem przyszedłeś do mnie i spytałeś się co mnie ugryzło. Powiedziałem, że to chyba ciebie ugryzło bo to nie ja mam dziewczynę w tajemnicy przed swoim chłopakiem. Zacząłeś się tłumaczyć, że nie wiedziałeś jak mi to powiedzieć krzyczałem na ciebie. Jestem ciekawy co chłopaki sobie myśleli. Wszystko raczej słyszeli. Po kilku dniach twojego przepraszania zacząłem z tobą normalnie rozmawiać.

Harry: Jak ty te wszystkie historie zapamiętujesz Niall?

Niall: Mam pamięć do takich rzeczy i też mój stary notatnik 😒

Harry: Notatnik?

Niall: Taki trochę pamiętnik to był. Zapisywałem tam wszystkie fajne i gorsze chwile mojego życia. I często pisałem co mi leży na sercu, ale większość tych  historii pamiętam.

Harry: Nie wiedziałem, że pisałeś pamiętnik.

Niall: Jeszcze dużo rzeczy o mnie nie wiesz.

Harry: Znamy się 6 lat znam cie bardzo dobrze wiem o tobie prawie wszystko😌

Niall: Taaaa.

Writing || NarryOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz